streda, 22. februára 2012

Keď jablko spadne ďaleko od stromu ...


Čo sa týka ručných prác , musím priznať ,
že som úplne ľavá .
Po mojej mame som nezdedila žiadne háčkovacie ani pletacie gény .
Ani šitie mi nejde .
Myslím , že ešte aj gombíky sa trasú od strachu,
aby som ich neprišívala ja :)
mamine háčkované vrecká sú "cool"

          

   


 


     

závan jari

Dnes som deti " netrápila " žiadnymi rybami :)
 hŕstková polievočka

                                      šišky 
                                                         (včera na ne nebol čas)

tvarohový koláč s marhuľami
z kysnutého cesta


Večer už všetci " bytostne túžili " po párkoch !!!


4 komentáre:

  1. Tak ste pôstili o dušu:) My sme vyberali medzi špenátom, ktorý mimochodom zbožňujú (čo to mám za deti?:) a pangasiom so zemiakovou kašou, vyhralo Bé.
    Ale keď som im jemne nadškrtla, že by mohli ubrať aj z maškŕt, to si mala vidieť tie pohľady...:)
    P.S. háčkované záležitosti sa mi móóóc páčia, ale toto plus pletenie mi fakt nejde, ale ako pozerám, tak pozerám, myslím, že máme rovnakú dečku:)) A ešte, mama je fakt šikulka:)
    P.S.2: k tomu minulému príspevku: za ten svet neviem nikde nájsť žiadnu svoju fotku:))))))))))
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dík za mamu ...
    No pri toľkom sladkom by som to až takým pôstom nenazvala :)
    Dečka je kupovaná ,ale mám aj nejaké "handmade".
    Čo sa týka fotiek - vždy keď si nejaké svoje pozerám, nechápem prečo som sa preboha fotila ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď aj moja je kupovaná v rýdzo čínskom obchode:)) G.

      Odstrániť
    2. Presne tak , ale tvári sa ako čistá slovenská ľudová tvorba ... :D

      Odstrániť