utorok, 21. februára 2012

Miriam

       Boli sme dnes navštíviť kamarátku a jej maličký prírastok do rodiny .

                               Všetci sme nadšene pózovali  s bábätkom .
Áno , tá teta kyprých tvarov v bielom tričku , som ja ... :)

Môjmu synovcovi sa bábo veľmi páčilo , ale po chvíli požiadal mamu ,
aby ho "radšej" položila .

DRŽAŤ TAKÉ MALÉ DIEŤATKO V NÁRUČÍ JE KRÁSNY POCIT
 - AKO DOTYK ANJELIKA ...
--------------------------------------------------------------------
TUESDAY ´S MENU


6 komentárov:

  1. Zlatučké:)
    Kypré tvary? Mám ti poslať moju foto?:))

    A meníčko mňamózne:) G.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru tak - kypré. Za posledné 3 roky (hlavne kvôli operácii platničiek a obmedzenému pohybu)som nabrala 17 kg .... Pošli hi-hi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééé jaké kypré tvary=jsme krásné zdravé ženské.
    Holky to je to hlavní.Já při každém mém dítku přibrala na váze 25Kg.
    Ve třetím měcíci těhotenství se mě již všichni ptali,kdy rodím:-(.
    Asi pošlu taky fotku:-)
    Měj se moc hezky.
    Jo a k tomu děťátku-jsou to ty nejhezčí bytosti na světě(Naši andělé)!!!!
    Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja si stále hovorím ,že tie kilá mám len "akože" .... :D

      Odstrániť
  4. Nanika..sluší Vám to všem a tedy hlavně malé Miriam....přeji ji do života jen to nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť