nedeľa, 19. februára 2012

Nedeľné ničnerobenie

Ráno ma napadlo , kde by mohol byť malý Richie .
Určite ho včera nechtiac zavreli v búde na náradie .
A presne tak to aj bolo .
Kocúrik odtiaľ vyšiel celý od pilín a vyhladovaný . Myši ho vôbec neinteresovali : D
Priebežne cez deň visí na sieťke kuchynského okna
a pozoruje dianie v domácnosti . Keď varím , čakajú s Miňom
na odrezky z mäska .

Dnes varil môj chlap .
Musím uznať , že to vie fantasticky .
Pridávam ešte dezertík : kokosový krém s ananásom





Nedeľu sme preležali na gauči .
Po včerajšom upratovaní
         izby mojich chlapcov som dnes nemala chuť
                ani pohnúť prstom .
 ... keď začnú upratovať deti...

 ...keď doupratuje mama...

 ...pred...

 ...po...

Často sa im vyhrážam ,
 že ak si nebudú upratovať svoju izbu ,
 odfotím si to ich "máme upratané , mama"
a vycapím to na internet . A je to tu ...  :D pomsta je sladká ...

                                                                                                                                                               

4 komentáre:

  1. Niečo mi to pripomina asi to musim spraviť aj ja
    Alica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nakoniec vždy upracem tú ich "už" poupratovanú izbu...

      Odstrániť
  2. :))) Jééj, tento výchovný postup si zapamätám:) A chvíľku som dumala, ako to ten kocúr robí, že tak voľne levituje, kým som si neprečítala o sieťke:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo, väčšinou sa ľuďom snažíme nahovoriť, že má také prísavné labky, ale po chvíli to každému dôjde, že je zavesený na sieťke :D

      Odstrániť