nedeľa, 26. februára 2012

Nedeľný program

Varenie sa dnes nekonalo (obrovská kopa žehlenia a vlastná lenivosť mi to nedovolila) ,
ale koláčik som robila .....

MALINOVÝ
jednoduchý , osviežujúci s vôňou leta

kakaová piškóta

kyslá smotana + cukor + vanilka                        želatína so Zlatého klasu + voda + sirup

   maliny
                                                                              

Opäť rozprávkovo snežilo . Tu na Kysuciach je jar ešte v nedohľadne :(

veľký výpredaj v INTERSPORTE
( strávili sme tam 2,5 hodiny! )

Deti sa tešili viac ako z darčekov na Vianoce.

2 komentáre:

  1. Nooo, koláč som vzhľadom na nedávnu debatu o našej kyprosti prehliadla:)), ale vidím, že nákupy priniesli koopu radosti:)
    My nie sme až takí lyžiari, presnejšie žiadni, veď aj kde by sme tu na dolniakoch k tomu mali vzťah, však áno? Takže najbližšie sa môžme tešiť na zábery zo svahu?:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obávam sa, že zo svahu žiadne foto nebude. Ja som totiž absolútny "nelyžiar" ....
    Môj starší Samo je, čo sa týka športovania, celá maminka :) "Zvyšné" :D 3 deti lyžujú perfektne. No a Marian išiel dnes po 22 rokoch na večerné lyžovanie ....
    Dúfam,že príde celý ...

    OdpovedaťOdstrániť