sobota, 4. februára 2012

Sobotňajší relax

Deti majú polročné prázdniny ,
išli si od nás "oddýchnuť" k svojim druhým rodičom : -)
Tak víkendujeme sami . 
Celé dopoludnie som relaxovala s vysávačom,
                                                         handrou
                                                              a čistiacimi prostriedkami ... hi-hi ...


Najviac ma teší, že nemusím variť.
Niežeby som varenie nemala rada , ale občas mi dobre padne,
keď niekto uvarí pre mňa .
       A nevidím žiadne hrnce, 
                                    panvice,
                                          riad a mám čistučkú kuchyňu .


No na večer mám už program .
                      Po dĺĺĺhej dobe dobrý kúpeľ .....
 (toto, bohužiaľ,  :( nie je naša kúpeľňa )

Mám úžasnú voňavú penu . Volá sa ŠŤASTNÉ CHVÍLE .




2 komentáre: