pondelok, 20. februára 2012

Vitamínový pondelok ... alebo ...

... Ako prinúniť deti jesť ovocie a zeleninu ...

polievka z kyslej kapusty

ovocný šalát s ovsenými vločkami a medom
... OSVIEŽUJÚCI ...

U nás sa zje sladkostí na kilá ( v hrubom prepočte aj za 150 eur mesačne - HRôZA!!! ) .
 A to pečiem aj 3x do týždňa . Ovocie " pôsobí " prevažne ako dekorácia na stole :(
 Zeleninku musím rôznym spôsobom kamuflovať v jedle : D ,
 ale aj tak ju majú na tanieri každý deň .

Deti dnes ešte boli doma.
Stavali bunker .
Túto zimu už tretí : -)

miláčikovia
Malý kocúr mi celú zimu poctivo ocikáva  vresy ...

Desta naštartovala na šupu .

Stále je čo odpratávať .

6 komentárov:

  1. Tie bunkre sú super:) U nás už sneh len kde tu dáky fliačik...
    Našťastie s ovocím a zeleninou u nás až taký problém nie je, síce Jakub pri zelenine zvykne kriviť ústa, ale niečo zje a s ovockom je to úplne v pohode.
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veď aj naši zjedia, ale nie je toho toľko, koľko by som chcela :) A každý má rád niečo iné: najhoršie je to s raňajkami a desiatou - jeden iba paradajku, druhý v žiadnom prípade nie papriku, tretia len ľadový šalátik a štvrtý v žiadnom prípade šalátik nie .... no horor :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, rýchlo som bežala overiť koľko ty máš detííí:)) Klobúk dole, žena:) Máš môj obdiv, ako to zvládaš:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No len 2 sú "vlastnoručne" :D porodené. K ďalším 2 som prišla pred 4 rokmi, keď som sa rozviedla a začala žiť s terajším priateľom. Dakedy je to šialené, ale inak je takáto veľká rodina super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Snehu máte požehnane, detičky sa vyšantia. Krásny blog a super receptíky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Janka, rada nakukávam na tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť