sobota, 18. februára 2012

Welcome











 môj "bižu" stromček 
predsieň

Mať bižutériu a "voňavky" v predsieni je veľmi praktické .
Takto sa pred odchodom z domu nezabudnem trošku  " vylepšiť " .....  :)

mňam obedík
zemiakové placky
a samozrejme - koláčik
HRUŠKOVÝ
Je veľmi jednoduchý :  
  • lístkové cesto
  • 2 kyslé smotany
  • 4 lyžice cukru
  • vanilkový cukor
  • 1 Zlatý klas
  • 2  vajíčka
  • 1 - 2 zrelé mäkké hrušky (trošku poprášiť škoricou)
Pečiem ho približne 50 minút pri teplote 180 stupňov .

( Zmizol nám malý kocúr . Dúfam , že ho niekde nezasypal sneh zo strechy a do rána sa vráti . )     : -(



2 komentáre:

  1. Jani, máš pravdu, zopár spoločných prvkov som po rýchlom prebehnutí našla aj ja:)) Nepočítajúc drevené pozadie, je to škoricový kocúr - u nás Muro, žerucha, ktorá už už bude na chlebíku, radosť z kvetov v záhrade a okolo domčeka, i keď momentálne si ich je aj ťažko predstaviť pod tým snehom, však?:))
    Peknú nedeľu, budem rada opäť nakúkať k vám/tebe:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát som dopozerala foto z tvojej záhrady - krásne kvety. Veľa z nich mám aj ja. Krásny deň prajem ... (teším sa na vzájomné nakúkanie)

      Odstrániť