sobota, 3. marca 2012

Jarné prázdniny

Konečne sa aj naše deti dočkali jarných prázdnin .
Pár dní si od nich oddýchneme , keďže sa rozpŕchli :)
Už aj slnko sa dnes umúdrilo .
Z balkóna to už vyzerá sľubne ...

Pomaličky sa sneh topí , ale na jarné kvety v záhrade si veru ešte počkám ...

Aspoň tieto mi robia radosť .

"Hodvábnik" Richie si užíval slnečné lúče .
 (má úžasne jemnú srsť)
Teraz cez zimu mi robí dekoráciu namiesto muškátov : D


4 komentáre:

  1. Jani, u nás prázdniny právě končí, ale asi v půlce týdne Marek (4tř.)prohlásil, že by raději chodil do školy, protože dostali spoustu úkolů(hlavně z matiky), v truhlíku máš krásnou "dekoraci".

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dík Marcelka, ryšavé "dekorácie" mi zdobia okná celú zimu :)
    Cez vianočné prázdniny naše deti tiež vyhlásili, že už aby bola škola, že sa nudia... (tí moji malí klamári "zásadne" úlohy nemávajú - ale vždy si na ne spomenú v posledný deň prázdnin).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janičko děkuji za návštěvu!Díky Tvému příspěvku jsem zavítala na Tvé stránky a našla tak další krásný blog.Moc ráda si prohlížím slovenské blogy,moje maminka je původem z Lučence a máme tam rozvětvenou rodinu.
    Krásnou neděli přeji do Kysuce,Alena.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekne ďakujem. Už viackrát som si prezerala tvoje príspevky aj blog a veľmi sa mi páči.
    Prajem Ti krásny deň.
    Janka

    OdpovedaťOdstrániť