utorok, 20. marca 2012

Konečne v záhrade

Už som to nemohla vydržať...
Musela som sa ísť dnes trochu "pošpárať" do záhrady :)
Ešte stále je snehu dosť a zem miestami úplne zamrznutá , ale už sa dá čo - to robiť .

Rozchodník už vykúka ...

Levanduľa je ostrihaná ...

Nie všetkým sa chce ... :)

Milujem vešanie bielizne na slniečku .

A ešte , keď mám takých pomocníkov :D

Po takej práci treba oddychovať ...

Veľmi veľa oddychovať :)))
No , a najlepšie sú na ležanie , samozrejme , čisté koberčeky ...

7 komentárov:

  1. Ahoj. Pozerám, že žijete "vysoko". My máme novú chalúpku pri Novej Bani vo výške cca 700 m n m, kde by som si rada niečo dopestovala. Len som zistila, že rastlinám, ktoré sa mi osvedčili "na dolniakoch" (BA, Záhorie) sa v tej výške tak dobre nedarí. Tak ma zaujíma, čo sa osvedčilo u vás - akým rastlinkám sa u vás darí? (Mám na mysli kvety aj zeleninu)

    Želám radostný deň
    Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Leti , v podstate sa darí takmer všetkému , len treba počkať na teplejšie počasie . Na zeleninu nemám veľa miesta , tak pestujem len klasiku (mrkva,petržlen,cvikla,cibuľa,cesnak,reďkovky). A rajčiny - na južnej strane. Broskyňa minulý rok zarodila . No a čo sa týka kvetov - trvalkám sa tiež darí (liatra klasnatá, echinacea purpurová, hortenzie, pivonky, rozchodníky, kráska veľkoúborová, kokarda, kosatce, horec, stračonôžky, astilba ,levanduľa ,topoľovka, hosty, kotúč, srdcovka). Ani s letničkami nie je problém .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vďaka. Vyskúšame. Zvlášť tá cvikla ma zaujala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No my sme v n.m. 474 m,ale býva tu strašná kosa :) a sneh tiež len tak rýchlo nezlezie .
      Tej cvikle som mala vlani fakt veľa (zavárala som ako o život , ale u nás cvikla "fičí") a ešte mi zostala celá hriadka, ktorá mi bohužiaľ zapadla snehom :) Ale nič jej nie je a môžem z nej robiť jarné šalátiky ...

      Odstrániť
  4. Milá Naniko,krásného kocourka máš:-)
    Taky máme doma jednoho zrzundu a přeně jako ten váš,
    jak je něco čistého,šup a už tam leží.
    Měj se hezky s pozdravem Žaneta.
    P.S.To máš tak velikou levadulku jo?Nádhera!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Žanetka , oni sú dvaja (ten svetlejší kocúrik je o pol roka mladší). Na fotkách sú asi na nerozoznanie :)
      Levanduľu som na jeseň ostrihala len na polovicu a teraz som ju len tak trošku skrátila . Darí sa jej - je na južnej strane , má teda horúco a sucho . Mávam ju fakt veľkú , keď ju po odkvitnutí ostrihám , vždy zakvitne ešte raz :)

      Odstrániť
  5. Kočička na polštáři je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť