piatok, 2. marca 2012

Kopa snehu ... :(

Takýto pohľad sa mi naskytne , keď vybehnem von ...
No čo už s ním ...

Vykompenzovala som si to novými kvetmi ... :)
Fialôčke som včera neodolala . Má krásnu farbu . 
Nepestujem žiadne kvitnúce izbové kvety .
Nedarí sa im , ale fialky som v minulosti pestovala vo viacerých farbách .

V šálke sa mi akosi nepozdávala , tak som jej kúpila nový kvetináč .

(vyzerá ako vykopávka :D )
Už dlhšiu dobu zháňam nejakú nádobku na príbor.
Včera mi padol do oka tento košík ...
===================
"Kafé" v zelenom ...
(Chcééém zelenú trávu , rozkvitnuté stromy a jarné kvetýýý...)

Ešte obedík - treska na bylinkovom masle .

2 komentáre:

  1. Tak u nás již několik dní o sněhu ani památka, ta barvička fialky se mi moc líbí, s květníčkem pěkně ladí, příjemný víkend,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Marcelka, aj tebe.
    Ja už mám z toho snehu depresie...

    OdpovedaťOdstrániť