nedeľa, 11. marca 2012

Nedeľný koláčik ku káve


Už je to raz tak !
Pečenie ma baví , a tiež - milujem sladké ... :)

Koláčik je z lineckého cesta :
250 g masla
35 dkg hladkej múky
10 dkg mletého cukru
vanilkový cukor
1 vajce
citrónová kôra
Plnka :
500 g jemného tvarohu
1 kyslá smotana
vanilkový cukor
citrónová kôra aj šťava
cukor - koľko má kto rád :)
1/2 balíčka vanilkového pudingu
a višne
Cesto natrieme džemom , vylejeme naň plnku a vyzdobíme ovocím .
                            

Deťom veľmi chutil .
Nabudúce však určite urobím cesto hrubšie .
Je veľmi krehký a zle sa nakladá na tanierik .

***************
No a pre úsmev ešte pár "pikošiek" z našej záhrady ... :D

... višnička , ktorá sa v júli rozhodla druhýkrát kvitnúť ...

... a mega mrkva ...

5 komentárov:

  1. Ojojóóój, ani sa nepozerám, keďže my dnes máme opäť jeden deň bez maškŕt, ale vyzerá tak, že jeden kúsok by nám z neho nestačil:))

    Višňa - super, príroda vie robiť divy, máme aj my skúsenosť zo záhrady.
    Príma štart v novom týždni. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My tým príkladným kresťanským životom nežijeme (čo je hlavne moja chyba) teda žiadne pôsty ... Aby som to odľahčila - snažím sa byť dobrým človekom a nikomu neubližovať, pomáhať, kde sa dá . Deti to hádam :) kopírujú a budú kopírovať vo svojom živote :D
      Teším sa z týchto prírodných "excesov" ... :)

      Odstrániť
    2. Aj my len začíname byť "príkladnejší", keďže predtým som mala stále pocit, že krpci sú ešte moc malí, aby chápali.
      Ale osobný príklad je predsa jeden z najsilnejších prostriedkov, takže na to podľa mňa ideš moooc dobre:)) G.

      Odstrániť
  2. Jani,tak u vás bych chtěla alespoň měsíc bydlet. Tak krásně a pořád pečeš. Mňam!

    Andreya

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj , ďakujem . No , u nás je dosť rušno :) Ja si tým pečením tak trošku kompenzujem to , že mám obe ruky ľavé , čo sa týka ručných prác :D

    OdpovedaťOdstrániť