utorok, 13. marca 2012

Očarená ...

Je to už viac ako rok , čo som sa dostala ku "kamienkom" .
Učarovali mi - svojou krásou , pestrosťou farieb a tvarov , a napodiv , aj účinkami .
Zbierka sa mi pomaly rozširuje - od "obyčajných šutríkov" :) až po šperky z nich .
Najviac ma oslovil CHRYZOKOL .
Má úžasnú sviežu farbu a vyžaruje z neho "niečo" upokojujúce .

Dnes mi prišiel prstienok  z obchodíka na SASHE .
Dlho som po ňom túžila , mám z neho veľkú radosť .
(ach , tá ženská márnivosť ...)
anjelika mám od Janette

Podporuje v nás potrebu zdravo žiť, v láske a v súlade s prírodnými zákonmi.
Posilňuje našu prirodzenú túžbu žiť v súlade s  prírodou.
Vyrovnáva emócie, chráni duševný mier, zmierňuje vnútorný nepokoj, pocity previnenia, ktoré sú častou prekážkou na ceste k psychickej pohode.
Učí nás čistote mysle, tolerancii, trpezlivostí a dáva nám silu byť "nad vecou".
/úryvok/


---------------------
Objavila som ďalšiu "mňamku" .
Džem z rakytníka rešetliakového .
Chuť sa ťažko opisuje (trošku kyslá , trošku pikantná) - jednoducho , treba ho vyskúšať :)

12 komentárov:

  1. Naniko,ty holko jedna,co mi to děláš :-)...ty tvé kamínky jsou nádhernééé!!!
    Prsten je jak z pohádky a anděl je prostě andělský.
    Rakytníkovou marmeládu milujeme taky.
    Měj se hezky.Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík . To ešte nie je všetko . Mňa tie kamienky dosť chytili ... :))

      Odstrániť
  2. Jani, tak v kamienkoch sa absolútne nevyznám. V seba dekorovaní som zaťažená skôr na perličky:)
    Na rakytníku frčíme cez čaj.
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas perličky moc nemusím . Aký čajík to pijete ? Rada by som ho vyskúšala .

      Odstrániť
    2. Najnovšie je to Bio Tea Rakytník Rešetliakovitý od firmy Herbex kúpený v DM drogérii.G.

      Odstrániť
    3. Tento: http://www.magister.sk/produkt/detail/produkty-od-a-po-z/bio-tea-rakytnik-resetliakovity-20x2g/ mohli by ho mať aj v lekárni. G.

      Odstrániť
    4. Že som si ho nevšimla ! A to tam chodím každý týždeň ... (ja totiž "ulietavam" na alverďáckej kozmetike -hi-hi)

      Odstrániť
    5. Diky , myslím ,že asi nebude problém ho zohnať :)

      Odstrániť
    6. Vážne?:)) Ja som si práve dnes prvýkrát z tej sady kúpila lesk na pery a púder na líčka ( reku ide jar a každá žena môže byť krásna, len jej treba pomôcť:)Gabi

      Odstrániť
    7. Výborná kozmetika . Prírodná aj s certifikátom BDIH . Žiadna chémia , umeliny ani konzervanty . Sprcháče a šampóny sú super . No a najsamlepšia vec je telové maslo z makadamiových orieškov .... no a takto by som mohla pokračovať ešte dlho :D

      Odstrániť
  3. Dlouho jsem neviděla tak nádherné a zajímavé šperky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik , ja sa veľmi šperkami nezdobím ,ale tieto som musela mať ... :)

      Odstrániť