piatok, 30. marca 2012

Pozostatky zimy

Takýto pohľad z okna sa mi naskytol dnes ráno .
Taký malý "skoroprvoaprílový " žartík ... SNEH!!!
Do večera zmizol , ale akosi ma prešla chuť sadiť
na "zelený" štvrtok zeleninu .

Podarilo sa mi odfotiť obed :) - polievka zo zeleného
hrášku a nepodarené parené buchty :D (tie mi zatiaľ nikdy nevyšli).

A bábovka , ktorá nemala dlhú životnosť ... 
Robím dve - jedna bohužiaľ nestačí ... :)))


4 komentáre:

  1. Brrr nie podoba mi się taki widok za oknem... u mnie też dzisiaj pochmurno :/

    Gdzie słoneczko?!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trochu mi to počasie kazí náladu , ale hádam už bude pekne ... :)

      Odstrániť
  2. U nás dnes také celičký den jen fučelo a nakonec nám také nasněžilo :(
    Ta bábovka vypadá moc lákavě :) Přeju krásný zbytek víkendu :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počasie je veru nanič ... prší ,fúka a je zima .
      Aj tebe peknú nedeľu Marti :)

      Odstrániť