štvrtok, 22. marca 2012

Rebrík

Dnes som bola vo svojom obľúbenom obchodíku .
Ách , toľko krásnych vecí pokope ...
Bola to fakt pastva pre oči (ale aj žatva pre peňaženku)  :D
Veľa vecí ma tam inšpirovalo .
 Tak sme dnes s Táničkou "tvorili" ...

Podobný rebrík som videla v tom obchode , ale stál 10,- eur !!!
Naštvalo ma to - však ho môžem mať pri troche námahy aj zadarmo ....
Deti natrhali prúty , našla som starý špagát
a strávili sme spolu čas príjemným tvorením .

Tánin rebrík do izby :)
(bola celá natešená ako sa jej podaril)
V lete mávam v topánočke lesné jahody .

Vresy vystriedali buxusy .

Dúfam , že kocúrik mi ich ocikávať nebude :)



18 komentárov:

  1. Nani, vytvorila si krásne dekorácie. Venček na dverách je nádherný a Veľká noc sa môže začať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) Musím sa priznať , že venček je kupovaný (keby som mala trošičku viac času , tak vykúzlim niečo vlastné :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásně máš nazdobeno. Moc se mi líbí ten košík s buxusy, slepičkou a kohoutkem.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem , Jani , buxusy sú z Lidlu (za dobrú cenu) ľudia ich kupovali fakt vo veľkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No krása--máš to všechno moc hezké musel to být krásně příjemně strávený den. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veru bol ,dakujem . Ešte aj naši kocúri z toho mali zábavu . Nasťahovali sa mi do tašky s dekoráciami a urobili si tam pelech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš úžasně nazdobeno. Žebřík je fajn nápad a doma vytvořený je určitě hezčí.:-) Moc se mi líbí košík se zimostrázem. Nádhera!

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný velikonoční výzdoba.Žebřík z proutků je úžasný a doma vyrobený udělá radost dvojnásob :-).A moc se mi líbí i ubrousky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , mám veľkú radosť , že sa to všetkým páči ... :)

      Odstrániť
  9. aaaaaaaach z toho dýchá pohodička :-)*** krásně jste tvořily, žebřík se povedl na jedničku, úžasný nápad .-) držím palečky ať se kocourek drží od dekorací a hlavně buxusu dál :-) Krásný den i víkend :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dík , Zuzi , naši kocúri sú už raz takí - musia byť všade a všetko vyskúšať :)
    Aj tebe krásny slnečný víkend ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta slepice je náádhernáá. Pěkné velikonoční obrázky.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jani, inak skvelý záber na slečnu dekoratérku v krátkom rukáve a za plotom kopa snehu:))

    Super nápad s rebríkmi, ja toto uznávam, načo dávať toľké peniažky za niečo, čo si viem spraviť aj sama a možno aj krajšie, však?:)
    Skvelé kúsky sa vám podarili a úžasná atmoška sála z foto:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , Gabi , ani som si to neuvedomila :) my sa už tvárime , že je strááášne teplo ... ale slniečko je tu ešte zubaté a platíme za to aj daň - soplíkovú :)))

      Odstrániť
  13. Krásna jarná výzdoba. A nečudujem sa, že sa kocúrikovi takisto zapáčila. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť