štvrtok, 1. marca 2012

"Rozkvitnuté" vrecúška

V tento škaredý , sivý a upršaný deň mi potešili oči
                           aspoň mamine FAREBNÉ vrecká .
                                        Zas ich uháčkovala peknú kôpku .
(v prípade záujmu o ne ma môžete kontaktovať)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Podarilo sa mi fantastické  KURACIE KARI  .... mňam, mňam...

s ananásom, arašidmi
a kapustovo-mrkvovým šalátikom :D

Chutilo všetkým 4 deťom ...
Bola som trošku prekvapená , keďže to bola taká "exotická prvotinka"
a vždy niečo ofrflú :)

2 komentáre:

  1. Jani, máte doma vrecúškovú manufaktúru?:) Mama sa pekne rozbehla!

    Mali sme dnes podobné menu:)
    Príjemný záver týždňa, u nás dnes už dóóósť jarne:)) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mama sa občas akosi nevie zastaviť :)
    Jar dnes trochu zaspala, uvidíme , čo s ňou ďalej bude ...
    Aj ja ti želám pekný nadchádzajúci víkend (aj rodinke) Janka

    OdpovedaťOdstrániť