streda, 14. marca 2012

Zdravé "mlsanie" ...

Dnes som chcela upiecť niečo prudko zdravé  :)
Snorila som po blogoch a našla som .  U Mary .
No ,  priznávam , že som si ho TROŠKU  upravila .

Jablkový s chuťou jesene
/ teraz na jar ?! /
                                           No a " toť " je recept :
                                                     2 vajcia
2 PL rumu
125 g medu
70 g masla
200 g celozrnnej hladkej múky
100 g ovsených vločiek
2 ČL prášku do pečiva
1 ČL škorice
100g kryštálového cukru (zdalo sa mi priveľa - radšej ubrať)
----------
3-4 nastrúhané jabĺčka
cukor podľa chuti
2 ČL celozrnnej múky
citrónová šťava
višne
orechy , hrozienka (tie som nedávala , lebo deti ich nemajú radi)

Pôvodne mal koláč vyzerať cesto-plnka-cesto .
  To je však "mission impossible" ...
Cesto sa príšerne lepí ( nie leje ! ) a 2 vrstvy som z neho vyčarovať akosi nevedela .
Piekla som ho 40 minút pri 180 ° C .

Mala som obavy ,  aké čudo z toho bude , ale výsledok ma prekvapil .
Má fakt skvelú chuť !

================

darček pre sestru k narodeninám
(škoda , že mali posledný ... )

1 komentár: