utorok, 17. apríla 2012

Jablkový koláč s orechami

Zanedbávam pečenie . Od Veľkej noci nič . 
Až dnes vypekám na naliehanie detí - keksíky z obchodu im už neberú :D

Už dávno sme nemali jablkový koláčik , tak som "načrela do internetovej
studnice receptov" na mimibazar.sk
Trošku som si ho upravila - použila som celozrnnú múku 
a vynechala čokoládu .

Je fantastický!

************
Hovädzie a lá Jawa

Zbožňujem toto jedlo ...
Ryža v kombinácii s hrachom a šošovicou ... mňááám ...
Hovädzie mäsko dusené na cibuľke a mletom zázvore do mäkka ,
na konci pridaný pretlačený cesnak (veľa) a kečup .

Už sa zasa dajú robiť voňavé bylinkové čajíky.
Mäta , medovka a prvosienka s púpavovým medom (vlaňajším)
a citrónom ...

Pohodička na gauči  :D

12 komentárov:

  1. mňam ten vypadá skvěle, u nás doma se skoro vůbec sladké nepeče... možná tak 2x do roka! :-D
    Tak se mi tady moc líbí sladké posty:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo , dievčence , vyzerá to tak , že budete musieť začať piecť vy ... :)))

      Odstrániť
  2. To jídlo vypadá náádherně. Kéž by mi to někdo připravil. Krásné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík . Ja varím každý deň , keďže som momentálne "žienka domáca" :)

      Odstrániť
  3. jej mnam tady mě někdo pěkně dělá pořádné chutě :o) z foteček jako vždy dýchá pohoda :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nani, super receptíky vyskúšam.
    Pekný víkend Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, výborné recepty, určite vyskúšam. Toby je krásny kocúrik, podobný ako náš Sivko. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si hneď všimla , keď som ho videla . Sivko je nejaký "lepšejší" kocúrik?
      Lebo sa mi nezdá , že by bežné mačky domáce mali takú krásnu jednoliatu sivú farbu. Pôvod nášho nepoznám , preto sa pýtam .

      Odstrániť
  6. Ahoj Jani, prosim ta, kde najdem recept na ten jablkovy kolacik? Vyzera super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj , skús kliknúť na http://www.mimibazar.sk/recept.php?id=43344 :D

      Odstrániť