nedeľa, 8. apríla 2012

Nová kúpeľňa

Tak , konečne je hotová !
Teda ešte zopár detailov ...

Kôš na špinavú bielizeň plánujem vymeniť za biely a väčší .
Na oknách a dverách bude roletka .
( zatiaľ má sused veľmi zaujímavý výhľad :)))) ... )

Deti sú zo sprchového boxu "na prášky" ...
Zrazu nie je problém sprchovať sa každý deň :D

V rohu pri sušiakoch bude práčka .

Veľmi som chcela v kúpeľni drevené trámy ... :)

Do druhého rohu plánujeme umiestniť komodu alebo nejaký 
otvorený regál na uteráky .

Konečne je kde zavesiť župany :D

Radiátor na sušenie uterákov je na nezaplatenie ...
Hlavne , keď sa za sebou osprchuje 6 ľudí :)))

Ešte čakáme na objednané vodovodné batérie .

Osvetlenie je trošku uletené , ale na prvý pohľad som sa do neho
zamilovala :)


Všetci sme veľmi spokojní ...
... vonia novotou , je v nej veľa priestoru a dobrej energie ...


10 komentárov:

  1. Woow, koupelna je fantastická.Moc se mi líbí čb kombinace s tyrkysovými doplňky. A ze sprchy bych byla taky na prášky. :D

    Krásné Velikonoce

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Andreyka , ten sprcháč má aj jedno malé mínus - treba ho vždy po sprchovaní poutierať ... :D

      Odstrániť
  2. Jani, krásná koupelna!!!A jste rychlí!!To se to bude relaxovat...
    Nádherně sladěné a vyhrála jsi si s doplnky!Nádhera.
    Krásné a veselé Velikonoce
    Ahoj MíšaZ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , mne sa to zdalo nekonečné , keďže som bola pritom každý deň :)
      Keď mám možnosť , tak som nechutný detailista :)))
      Krásne sviatky ...

      Odstrániť
  3. Nejaká estetická duša vám to tam zladila do najmenšieho detailíku:)))) Užívajte si ju! Zajtra sa zíde aj kúpačom, len vás tam postrčia a aj samé vbehnete:)))Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Gabulík , tak pekne (že estetická duša hi-hi) mi ešte nikto nepovedal :)

      Odstrániť
  4. Dokonalá luxusní nádherná prostorná koupelna :o)vše do detailu vymyšlené a provedené :o)Tak o takovéhle si já jen můžu nechat zdát bydlím v bytovce a tak koupelničku máme malinkou :o( ale v létě nás také čeká menší rekonstrukce a tak se těším :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , toľko chvály ... :)
      Ja som bývala 27 rokov v bytovke , takže viem , čo je to malá kúpeľňa :D
      Teraz si vychutnávam priestor .... :))))

      Odstrániť
  5. Jani, krásne zladené, obkladačky super a tá dlažba na zemi paráda. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý večer, trochu opožděně, ale přijmi moji gratulaci! Nám už naštěstí zbývá jen umístit umyvadlo a naše koupelna bude také hotová! Na poslední chvíli jsme se rozhodli pro umyvadlo se skříňkou a byl trošku problém s dodávkou, ale snad to o víkendu dokončíme. Musíme, protože v pondělí odlétáme na zaslouženou dovolenou. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť