nedeľa, 15. apríla 2012

Nový "fešák" :)

Náš nový člen rodiny - kocúr Toby ...
Zatiaľ sa veľmi fotiť nechce , trvalo mi týždeň , kým som urobila
nejaký dobrý záber :D
Vzťahy medzi ním a našimi ryšavcami sú dosť napäté .
Starší Miňo si ako-tak zvykol ,
ale Richie bojuje naďalej ... :)
No , hádam si na seba zvyknú .
Deti ho zbožňujú .
Aj ja si zvykám , keďže ho nemáme od mačiatka ...
... ale je to veľký maznák ...
Zdobí mi druhé kuchynské okno :D
Občas mám pocit , že je viac u susedov ako u nás ...

*************************************************************
Konečne aj mne niečo kvitne v záhrade .
Ligurček už vyzerá k svetu  a hovädzia polievka
má zasa úžasnú chuť .
Cesnak je vonku , už len zasiať mrkvu , petržlen a cvikľu
a zasadiť cibuľku .

7 komentárov:

  1. Podobają mi się takie szare koty :)

    Widzę, że prace w ogrodzie ruszyły. Udanych plonów :)

    Buziak

    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nový chlupatý kamarád a člen rodiny je velký fešák :o)a na zahrádce se to krásně už ti klube ven :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , už sa teším až bude všetko kvitnúť :)

      Odstrániť
  3. A kdeže sa u vás nabral ten "myší kožíšek?"

    Krásne narcisky a tie tvoje úhladné záhončeky zeleninové!:))
    K ligurčeku som sa ešte nedopracovala? Ako chutí? Na okuk tipujem niečo medzi petržlenom a zelerom?

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od známych - usúdili , že tých mačiek je už akosi priveľa , tak skončil u nás :)
      Ligurček - "po našom ľubček" :D je také prírodné maggi . Aj tak vonia a chutí (ale keď to preženieš , je z toho príšerná migréna).

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky. Na okně mu to moc sluší. A kytky ti kvetou krásně.

    OdpovedaťOdstrániť