pondelok, 23. apríla 2012

Retro krásky

Konečne som vyfotila nové retro "fešandy" v kúpeľni .

Mňa nejak neoslovujú tie super moderné futuristické
vodovodné batérie :)

Niet nad klasiku ...

Ale chvíľu trvalo , kým som sa k nim dopracovala .


...............................................................................................

Dnes opäť starý dobrý zakysankový koláč ...

Je to taká rýchlovka na raňajky aj na večeru .
_____________________________________
3 hrnčeky kyslého mlieka
3 hrnčeky polohrubej (celozrnnej) múky
2,5 hrnčeka kryštálového cukru
1 hrnček oleja
vanilkový cukor
1 PL kakaa
prášok do pečiva
posekané orechy a hrozienka
______________________________________
Robím ho často , zdá sa mi "o kus" lepší ako kupované
sladké pečivo a croissanty podivnej chuti a konzistencie :)

V pozadí náš stále nedorobený krb -
Majko ho chce zlikvidovať a urobiť nový (tento "papá" príliš
veľa dreva) ...

6 komentárov:

  1. Krásná retro koupelka :o)
    Buchta mnam mnam dělávám podobnou :o)
    Joj krb závidím--praskot dřeva,koukání do plamenů a teplíčko to musí být pravá pohoda :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , krb je fakt super vec (len keby už bol taký,aký má byť) ... :)

      Odstrániť
  2. Jani, máš u mňa ocenenie za Tvoje inšpiratívne a krásne tvorenie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Andrejka , veľmi si ma potešila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Janičko...máš u mě na blogu ocenění, hezký den Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, také se spíše hlásím k retro vodovodním bateriím než těm futuristickým, i když se najdou nějaké, které jsou taky moc designově povedené. My máme doma klasickou pákovou vanovou baterie, ale přemýšlím, že bych jako dárek koupil manželce nějakou retro (je to její styl a vůbec koupelna je její království). Lukáš

    OdpovedaťOdstrániť