streda, 25. apríla 2012

Závesy

Teda pôvodne 2 záclony ...
Takú radosť som z nich mala ... :)

... že som sa pokúsila odfotiť našu miniatúrnu spálňu ...

Jednu stenu - tú najväčšiu - som pred 4 rokmi namaľovala
šialenou ružovou (akosi sa mi nepodarilo namiešať staroružovú hi-hi) .
Už som sa jej "prejedla" a myslím , že biela bude ideálna .

(okno je čisté , len je na ňom sieťka proti hmyzu :D)

Posteľ sme vtisli do kúta , lebo na opačnej strane (hoci dispozične to bolo lepšie)
sa nám spalo zle a zdravotné problémy sa kopili ...

... zavolali sme jedného pána , čo sa vyzná "vo veci"
a zistil geopatogénne zóny (spodné vody) .

Nočné stolíky máme síce na "opačnom konci sveta" :) ...
ale kvalitný spánok je dôležitejší .

Izba je maličká ,
je problém urobiť dobrý záber .

*************************************************************
************************************************
*********************************
*******************
*********
***


Ďakujem Andrejke a Martinke za OCENENIE ...
Veľmi ma to potešilo! Som rada , že sa Vám môj blog páči .
No , a keď si nájdem viac času , rada odovzdám ocenenie 
ďalej ... :)


12 komentárov:

  1. Nani, izbička je krásne útulná a záclonka nemá chybu je jemnučká. Na mojom blogu si tiež nájdeš ocenenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Závěsy jsou krásné a moc hezky naaranžované.A že je ložnice malinká nevadí,i tak se dá kouzlit :-).
    Blahopřeji k oceněním,Alena.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Jani!
    Máte krásnou útulnou ložničku.A voní až k nám!Máš všude úplně vzorně uklizeno, obdivuji při tolika dětech.Měj se hezky
    MíšaZ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , Miška , nooo ... veru nie vždy je u nás poriadok :)
      Ale minule deti pochopili , že na jedného je upratovania priveľa a sami navrhli služby - čo a kto bude kedy robiť . To ma fakt potešilo :D
      Krásny víkend ...

      Odstrániť
  4. MALIČKÉ, ALE HEZKY ÚTULNÉ.
    ZÁVĚSY SE MI TAKÉ LÍBÍ.
    TAK PŘEJI PĚKNÉ SPINKÁNÍ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera :o) Tam se musí krásně usínat a zdát jen ty nejkrásnější sny :o) Máš to moc hezky útulné :o)
    A ode mne pro tento blog u mne na blogu jedno ocenění :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , ty ma vždy potešíš Marti :)

      Odstrániť
  6. ahoj Jani, máš u mě ocenění, tak si jej vyzvedni.

    OdpovedaťOdstrániť