streda, 9. mája 2012

"Cesnačky" po mojom

Vonia po nich celý dom .
Robím ich z cesta na pizzu - olivový olej mu dáva božskú chuť ...

Vykysnuté cesto rozvaľkám a potriem plnkou ( véééľa roztlačeného
cesnaku /cca 10-12 ks/ , 1/2 mäkkého masla , soľ , 1 žĺtok) . Zatočím do rolády 
a krájam kolieska . A potriem bielkom , ktoré mi zostalo.

Už som nakúpila kvety 
(muškáty ešte musím zasadiť do kvetináčov , takže zatiaľ
sú len provizórne vystavené).
Tento rok mi učarovali " macošky " v modrých a fialových  farbách ...

A inak ? ... POHODA :D


12 komentárov:

  1. Opět po přečtění tvého příspěvku mám hlad :o) vypadá to velice lákavě .... a fotečky ? dýchá z nich neuvěřitelná pohoda :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné pečeníčko, hned bych si jeden dala. I já kytičkuji, muškátky už jsou zasazené, ale pořád něcom přikupuji, takže sázím průběžně. Hezký večer, pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , no ja tiež stále niečo dokupujem - všetko by som chcela :)

      Odstrániť
  3. Pekne sa už aj u vás rozbehla jar ;-)
    Inak "macešky" sú po slovensky sirôtky. Zaujímavé, že v slovenčine aj po česky má ten názov niečo do činenie so stratou vlastnej mamičky: sirôtky / macešky.

    BTW: Čím plníš cesnakové slikáčiky? Vyzerajú veľmi dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejda, j atuším neviem písať...
      * cesnakové slimáčiky.

      Odstrániť
    2. Dík , nepáči sa mi slovo sirota ani sirôtka :(
      Macošky mi znejú lepšie :D (asi preto , že aj ja som macocha :) priateľovým
      deťom) Koľká symbolika!
      Plnku doplním :)))

      Odstrániť
  4. Krásné fotky!Hezký týden :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sirôtkám som taktiež tento rok neodolala a koláčiky cítim až ku mne,musia byť výborné

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Česnek miluju, tak že určitě zkusím recept! Díky za inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem , dievčence , za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani, Krásne fotky a cesnačky zbožňujem, svokra ich pečie úžasné a zásobuje nás nimi. Takže ja nemusím... Andrea

    OdpovedaťOdstrániť