sobota, 5. mája 2012

JIN a JANG ...

... to ma napadlo , keď som videla túto fotku :)
Kus mačky je ten náš Miňo , však  ... :D

Keď sa chce maznať , hádže takéto polohy .

Tobík "odcestoval" do Poľska .
Darovali sme ho jednej pani , čo mi vozí kvety .
Tri mačky - to už bolo priveľa ...
(doškrabané vchodové dvere , dopackaná fasáda a mačacie wc 
v mojej mrkve :( .....)
V záhrade sa to trošku "zamodralo" .


4 komentáre:

  1. Úžasní kocouří partáci :o) a zahrádka krásně se začíná barvit.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru hej :) záhrada ma veľmi teší .

      Odstrániť
  2. Veru, pekne zamotaní kocúri. ;-)
    Ale mačacie WC v mrkve veru nezávidím...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je s nimi sranda :D (ale to WC-ko nemajú len v mrkve bŕŕŕ ...)

      Odstrániť