štvrtok, 31. mája 2012

Sladký týždeň

Majko včera doniesol 2 plné tašky jahôd ...
... tak ich bolo treba spracovať :)
Kysnuté cesto , tvaroh , jahody , trošku malín - 
to Vám je úžasná kombinácia :)))
... ja by som si v tom koláči aj zaplávala ...

Ako vždy , zostalo mi cesto aj na 
orechové rožteky .

Včera som robila obľúbené
jogurtové muffiny .
No , a keďže sa decká nevedeli dohodnúť , či s čokoládou
alebo s malinou , "fukla" som tam oboje :D

Receptík na želanie pre Susie :
2 celé vajíčka
1 hrnček kryštálového cukru (môže byť aj hnedý)
2 hrnčeky hladkej múky (dala som špaldovú)
vanilkový cukor
prášok do pečiva
1 hrnček mlieka
1/2 hrnčeka oleja
jogurt (podľa chuti)
štipku soli
No , a práve som zistila , že už som ho tu písala 10.3.2012 .....

Minulý týždeň sa niesol v duchu grilovania .
Aj predchádzajúci , takže mäso je momentálne
na vedľajšej koľaji .

Pusinky pre všetkých ...

10 komentárov:

  1. Zlatíčko ty mi děláš TAKOVÝ CHUTĚ!!!!! Oblizuju se až za ušima :-).. prosím dej receptík na mufínky.. a kombinace koláče uáááááááááááááááá vypadá a jistě chutná mńamozně****Krásné dny ti přeji Nanika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Zuzička :) idem tam ten recept doplniť .

      Odstrániť
  2. I znowu kusisz słodkościami. Mniam. Pysznie to wszystko wygląda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru , znovu . Ja zbožňujem sladké ... :)))

      Odstrániť
  3. Jééééj, Nanika, to sú úžasne koláčiky, také chuťky si mi urobila. Cez víkend musím niečo upiecť, aj tak sa chystám, príde k nám dcéra s manželom. Ale Tvoje určite neprekonám, sú fakt úžasné.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za receptík.. určitě vyzkouším.... :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to vše báječně.Díky za super receptík.Krásný den přeji,Alena.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páááni -- to je nádherná pastva pro oči a jaké mám šílené chutě --tolik parádních dobrot :o)Martina

    OdpovedaťOdstrániť