streda, 27. júna 2012

Čo záhrada dala :o)

Rozhodla som sa tú trošku úrody z našej mini záhradky
nejakým spôsobom zužitkovať .

Ovocie poukladáme na lístkové cesto ...

V miske si rozmiešame :
2 kyslé smotany
1 Zlatý klas 
4 PL kryštálového cukru
vanilkový cukor
2 vajíčka
Vylejeme na ovocie a dáme piecť asi na hodinku na 190°C .
Väčšinou robím tento koláč s hruškami . 
Pridala som ich aj dnes .
A dobre som urobila , pretože ríbezle boli po upečení ŠIALENE!!! kyslé .
:)))

************************************************************
Konečne mi rozkvitla jedna z topoľoviek .

Stavikrv bohato kvitne .

************************************************

A ešte osviežujúci chladený ovocný šalátik ...
V hlavnej úlohe :
 ananás
mango
melón
banán
Vo vedľajšej úlohe :
ovsené vločky
med
citrónová šťava

10 komentárov:

  1. Květinky nádherné a koláč zítra vyskouším,budu mít vnučky ,už se těším ,diky Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , daj tam radšej sladšie ovocie , decká to nezvládali :)

      Odstrániť
  2. No mnam opět po návštěvě tvého blogu mám šílené chutě :o) Kytičky máš nádherné .Přeju ti krásné letní dny Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka , aj Tebe krásne leto :)

      Odstrániť
  3. Ahojky, krásný blog, chodím sem moc ráda:o)) Buchta vypadá nádherně, určitě vyzkouším, jen mám jeden problém...je mi to hloupé, ale můžu poprosit, co je Zlatý klas? Čím se dá nahradit? Omlouvám se za hloupý dotaz, ale u nás se nic takto nejmenuje a mě nenapadá, co by to mohlo být... Moc děkuji, Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Marcelka , som rada , že sa Ti u mňa páči :)
    Zlatý klas je v podstate vanilkový puding a vôbec sa mi na tom nezdá nič hlúpe ,
    že ho nepoznáš , keďže je to čisto slovenský výrobok :)
    (minule sme riešili Marina keksy a Indiánky :oD )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc děkuji za odpověď:o)) Zítra to vyzkouším. Obdivuji Vaše posezení venku a celý domek,musí být radost tam bydlet. Ještě jednou děkuji a mějte se krásně:o)) P.s.těším se na další fotky:o)) Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sme tu veľmi šťastní a spokojní :)
    Vždy ma veľmi potešia takéto milé slová .
    Pekný víkend :D

    OdpovedaťOdstrániť