nedeľa, 15. júla 2012

Júlová záhrada

kokarda osinatá a pán čmeliak :)

archívne foto spred 2 rokov :)

echinacea 
Myslela som si , že vistéria mi cez zimu zamrzla ... 
Keď som ju už v júni chcela vykopať , zistila som , že pustila listy .
Som veľmi rada , je to môj obľúbenec :D

Miňo zostal sám ( pretože druhý kocúrik si začal robiť WC všade - na tráve ,
na terase , na deke ...) , je z toho dosť smutný , stále mraučí a hľadá svojho
mladšieho "parťáka" ... no hádam si zvykne .
trošku sa to rozzelenalo :)


18 komentárov:

  1. Ahoj Nanika, máš úžasnú záhradu a krásnu rodinku.
    Prajem krásnu letnú pohodičku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Emily , teší ma , že sa Ti u nás páči :o)
      Aj Tebe krásne leto ...

      Odstrániť
  2. Ogród to wieczna praca. Efekt jest super i ta zielona idealna trawka. Pozazdrościć.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu , je to občas riadna drina :D
      Keď si dakedy pomyslím , koľko hodín sme na tej záhrade odpracovali , bolí
      ma chrbát :)))

      Odstrániť
  3. Ahoj Naniko, máš nádhernou zahradu.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Jani , mám v nej čo - to odmakané :)

      Odstrániť
  4. Krásně se vám vše rozrůstá. Oni ty vistárie byly letos nějak začarovaný - kousek nám také pomrzl a když ji manžel chtěl pokrátit, zjistil, že bude řezat daluko menší kus než původně myslel - začala obrážet. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som ju stále zastrihávala , či je ozaj "mŕtva" ... potom som na ňu
      prizabudla , keď som ju išla zlikvidovať , všimla som si púčiky :)
      Aj Tebe pekný týždeň ...

      Odstrániť
  5. Máš opravdu nádhernou zahradu :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , za nejaký ten rôčik bude taká úžasná ako tá tvoja :)

      Odstrániť
  6. Pekne sa vám to tam rozbehlo:) Už len užívať:))G.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej , fajne sa to už zelená , ale stále niečo robíme na dvore aj v záhrade -
      takže stále prekopávam , presádzam ... až bude všetko dokončené , potom si budeme
      užívať :o)

      Odstrániť
  7. Krásna záhradka, všade samá zeleň, kvety. Najviac ma však zaujalo to latkové ohraničenie záhonov, aj moridlo je ako staré zašlé drevo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až teraz som si všimla Tvoj komentár . To nie je žiadne moridlo . Je to
      z agátového dreva - nehnije , lebo obsahuje veľa kremičitanov - to nás prežije :)))

      Odstrániť
  8. Trošku?
    hodně !
    My jsme teprve ve fázi před budováním zakrady, tak už se také těším až bude vše rozrostlé, ale to budu muset být trpělivá a nějaká čas si ještě počkat !
    Krásnou druhou polovinu léta !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Ilonka , máš pravdu , chce to veľa trpezlivosti - niekoľkoročnej ... :D

      Odstrániť