pondelok, 9. júla 2012

Leto ...

Minulý týždeň som nemala doma žiadne deti .
 Majko stále robí , a tak som sa trošku
vyvaľovala na slniečku .
Opadol zo mňa všetok stres , zaliala som to ľadovou kávou
a parádne som ochorela.
A tak mi týždeň tieklo z nosa 
a zápal horných dýchacích ciest ma zložil .
Naše "africké levice" mi , samozrejme , robili spoločnosť :)

Z deky mám fajn výhľad :)

**************************************
Takže týždeň leňošenia , ignorácie upratovania a varenia mám za sebou :D


Decká sú už doma - zasa pečiem ...
Egrešová bublanina .

Nové záclonky z vnútra ...
...aj z vonku ...

V záhrade stále niečo nové kvitne ...
Deťúrence sú v pohode ...

Skúšame rôzne ovocné koktaily ...

Takže prázdniny začali zľahka a plynú v úplnej pohode .
 Zbožňujem leto plné horúcich dní a búrok z tepla .
Neskoré vstávanie , ukričané , šťastné a "vycucané" deti na kúpalisku .
Šťavnaté melóny , tony zmrzliny , grilovačky a gulášovky ...
:)))

17 komentárov:

  1. Ahoj Nani, krásně jsi popsala všechny radosti, které nám léto přináší. Hlavně, že už jsi zase zdravá. Protěž jsem dostala jednou od manžela. Po zasazení vydržela na skalce dva dny. Úplně celou jí sežrali slimáci.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jani , nádcha sa so mnou ešte ťahá , ale už je to oveľa lepšie .
      U nás sa tá skalnička volá plesnivec :) kúpila som ju omylom , ale som rada -
      krásne husto kvitne po dlhú dobu .
      Aj Tebe pekné dni :D

      Odstrániť
  2. Ahoj Jani!
    Krásně jsi popsala léto.Máme to stejně,tedy až na tu nemoc.Ale aspon sis odpočinula.Přeju krásné léto!
    MíšaZ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Miška :) , málokedy bývam chorá , no ale keď už ochoriem , tak to stojí za to ...
      Väčšie obavy mám z toho , že kamarátkine deťúrence pravdepodobne dostali kiahne -
      no a ja som ich ešte nemala . Hádam sa mi "vyhnú" :) (neochorela som ani , keď ich mali moji chalani).
      Šťavnaté leto Ti prajem :)))

      Odstrániť
  3. Kromě té nemoci máš Léto jako v ráji!!!!!!!!!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky. Užívej dál léta plnými doušky ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky. Doufám, že už jsi zdravá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky ,si milá , už sa cítim dobre :)

      Odstrániť
  6. Tak snad už jsi zdravá zase jako rybička :o) Úžasné fotečky -úžasná pohoda :o)Záclonky jsou moc hezké.Poslední dobou moc teplíčka není a tak jsem se tu u Tebe krásně zahřála.:o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som fit :) Aj u nás začalo byť chladno a prší .
      Nevadí , dnes sme aj tak grilovali a bolo super :o)

      Odstrániť
  7. Krásne plesnivce! To ti rastie v záhrade? Nádhera.
    Želám radostné a pokojné letné dni.
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Lety/i :D , hej , rastie . Mám ich 4 a kvitnú intenzívne a husto :)
      Aj Tebe krásne leto ...

      Odstrániť
  8. Piękne te Twoje pelargonie :)
    Udanych wakacji dla Ciebie kochana i dużo zdrówka!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kaśka , aj Tebe krásne prázdniny :)

      Odstrániť
  9. Pekné, naozaj oddychové:) my sme čerstvo navrátivší z Horehronia a aj bez ľadových maškŕt som sa včera zobudila s čudným pocitom v krku a odvtedy bez bolesti nedokážem ani prehĺtať ani rozprávať... Tak si viac vychutnávam ticho, teda nakoľko ho aj deťúchy akceptujú:)
    G.

    OdpovedaťOdstrániť