streda, 25. júla 2012

Sezóna vrcholí ...

...či už čučoriedková alebo uhorková .
Zaváranie kompótov a varenie džemov je v plnom prúde ...

Tentokrát kupované . Na zbieranie akosi nie je čas ani energia
 a naše boľavé chrbty tiež protestujú  :)

Zasa bude čo dávať do koláčikov ...

Veľmi ma nadchlo pečenie zo špaldovej múky .

Najskôr som mala obavy , že bude príliš ťažká , ale nie je tomu tak . 
Cesto je nadýchané rovnako ako z bielej hladkej múky .
No a veľké plus je , že je oveľa zdravšia .

Priznám sa , že toto bola moja uhorková premiéra ...
... tak hádam sa podarili  :o)

(Ja - ako panelákové dieťa - som sa nikdy nezaujímala o zaváranie,
varenie alebo pečenie . Keď sa mi však pred 4 rokmi rodinka
vplyvom rôznych životných udalostí rozšírila , nezostávalo mi nič iné
ako sa všetko naučiť ... :D ... a veľmi ma to baví .)

6 komentárov:

  1. Mmmm znowu smakowicie u Ciebie.
    Dziękuję za wizytę u mnie :)
    Pozdrawiam.
    U nas jest bardzo gorąco! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada "chodím" k Tebe na blog :)
      Aj u nás bolo horúco , ale veľmi som to nepociťovala , pretože som bola
      takmer celý deň vnútri v dome a zavárala som ...

      Odstrániť
  2. Ani by som nepovedala, že si panelákové dieťa. Si veľmi šikovná a zo špaldovej múky sa tiež chystám niečo upiecť, tak aspoň si ma povzbudila.
    Krásny večer.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo , ako tínedžerku ma "veci" v domácnosti vôbec nezaujímali a v prvom
      manželstve som sa tiež nešla "urvať" ...
      ... ale teraz pri toľkých "hladných krkoch" som objavila čaro ženy v domácnosti :)))

      Odstrániť
  3. Tomu se říká ÚRODA!!! U nás ani borůvka! bůů Nanika, jsi šikulka.. pilná šikulka.. a mně se tu sbíhají sliny :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeralo to , že vymrzli ...
    Ale nie , zavarila som už viac ako 20 l (+ džemy a niečo do mrazáka) ...
    ... už sa mi o nich aj sníva :D

    OdpovedaťOdstrániť