štvrtok, 30. augusta 2012

Domáci chlebík


Kúpu pekárničky som zvažovala možno viac ako rok .
Stále sme si hovorili , že ten chlieb si predsa hocikedy môžeme kúpiť v obchode .

Keď sa však teraz vyskytla v akcii v Lidli , rozhodla som sa , že ju teda "oprobujem" .

Prestali ma totiž baviť situácie , keď sme zostali  bez pečiva , pretože ....
... je nedeľa a vo večierke nie je čerstvé ...
... je štátny sviatok ...
... naša "háveď" je lenivá ísť ráno do obchodu ...
... počas dňa  "skapali" :) všetky rohlíky aj chlieb a večer nie je čo vložiť do úst ...
... príde návšteva a nie je z čoho urobiť očká ani chlebíčky ...
:)))
A mohla by som pokračovať ďalej , čiže dôvodov som mala dosť hi-hi .

Chlebík je fajnový , obsluha pekárničky jednoduchá .

Teda , popravde , jej prvá obsluha bola dosť rozpačitá .
Tá blondínka vo mne postláčala hneď na začiatku všetky tlačidlá
a vyzeralo to , že je asi pokazená ...
Ááále , nakoniec som zistila , ako na vec :)
Zatiaľ sú to len chlebíky z hotových zmesí , ale chystám aj vlastnú tvorbu .


8 komentárov:

  1. Krásny chlebík, nemám pekárničku, hoci tiež som počula iba kladné názory na neho, ale Tvoj chlebík sa mi páči. Krásne sa vydaril. Blog je úžasný, si veľmi šikovná kuchárka, pekárka, cukrárka , záhradníčka .. jednoducho si aj do voza aj do koča. Libuša

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem ,Libuška , toľko chvály - poškrabkala si moje ego :D
    Snažím sa nejako vykompenzovať si , že nechodím do práce . Takže sa
    titul žienka domáca snažím vyplniť zo všetkých strán .
    Tú pekárničku neľutujem , dnes skúsim urobiť sladký chlebík ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, tak toto je super. Ja som nikdy na to nepomyslela, že by som si pekárničku kúpila. Ale všetky dôvody, ktoré si vymenovala platia aj u nás. Proste nemá kto ísť do obchodu a musím ísť ja. Takto by sme mali čerstvý chlebík, kedy potrebujeme. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dlho som váhala , hádam to neoľutujem .
    Dnes som robila čokoládový chlieb - len pre fajnšmekrov - deti očakávali , že bude
    chutiť ako čokoládové brumíky :D takže im moc nebral ...
    Občas budem referovať , čo tá mašinka dokáže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naniko,určitě jsi udělala moc dobře,máš hodně strávníků a domácí je domácí!Já prozatím peču v troubě ale jak si našetřím tak si jí také koupím ,už mě nebaví jíst nedopečený chléb ,který je drahý a navíc plesniví!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som sa chlieb v trúbe pokúšala piecť asi 2-krát , ale výsledok sa mi nepáčil :)
    Zbožňujem celozrnný chlebík a som rada , že teraz si ho môžem upiecť vo vlastnej
    réžii aj podľa vlastného scenáru ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nanika člověk tu chvilku není a tady u tebe přibylo tolik krásných příspěvků plných domácí pohody :o)Pekárnu z Lídlu mám doma také už ale asi 7 rok--jojoj toto letí.....No poslední rok jsem ji opravdu zanedbávala ale po tvém vonavém příspěvku ji jdu oprášit a něco také upéct :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No , keď ju máš už pekných pár rôčkov , bude hádam aj tá moja kvalitná :)
      Veľa chuti do pečenia ...

      Odstrániť