štvrtok, 23. augusta 2012

Koláč s ananásom


CESTO :
400 g polohrubej múky
180 g mletého cukru
2 vajcia
prášok do pečiva
1 konzerva ananásu

Vajíčka vymiešame s cukrom , pridáme múku , PDP , ananásovú
šťavu a ananás pokrájaný na menšie kúsky .

PLNKA :
1 smotana 33%
50 g masla
100 g kokosu
100 g pomletých orechov
100 g cukru
(môže byť aj trošku rumu - dodá to plnke šmrnc :D )

Všetko spolu zmiešame , chvíľu povaríme
a rozotrieme na ešte teplé upečené cesto .
Môžeme posypať postrúhanou čokoládou .

DOBRÚ CHUŤ ...

5 komentárov:

  1. Tak toto musím vyskúšať, úžasný koláčik, veľmi sa mi páči. Ďakujem. Marylan

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je ozaj dobrý , vždy sa po ňom zapráši :D

      Odstrániť
  2. Mám veľmi rada takéto koláčiky, určite chutí výborne, je ľahučký, šťavnatý. Uložím do mojej KK a vyskúšam. Ďakujem za recept. Liana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :)
      Už som si myslela ,že koláčik nikoho nezaujal .
      Určite ho vyskúšaj - je jednoduchý a mňamkový ...

      Odstrániť
  3. Nejaky zvlastny kolacik.... citim sa zmatene. Myslim tu cast- cesto.. potrela som marhul.dzemom a urobila zelatinu.. hadam sa bude dat zjest... citim sa zmatene.. to cesto je skor chlebove, vela tej muky tam ide asi... bo ked robim piskotu na tort.korpus davam 6 vajec a 6 lyzic muky

    OdpovedaťOdstrániť