streda, 8. augusta 2012

Lenivá žienka ...

... tak to je názov koláčika :o) 
aj keď aj ja sa tak často cítim .
Makový s citrónovou polevou , veľmi rýchly .
3 vajcia
2 hrnčeky kryštálového cukru
1 hrnček mlieka
2 hrnčeky polohrubej múky
2 hrnčeky nepomletého maku
prášok do pečiva
hrozienka (nemusia byť)

Po upečení môžeme potrieť džemom , poliať čokoládou 
alebo citrónovou polevou .

V sobotu menšie deti vystriedali staršie .
Máme teraz taký "pubertálny týždeň" (traja 15-roční) , dobre sa bavím :)

A nesmie chýbať náš Ďuri ...
Jeho maminka dodnes netušila , aký dlhý môže byť toaletný papier :)))

6 komentárov:

  1. Ahoj Nanika, z Tvojho koláčika mi tečú slinky až po brade. LG, teda lenivá gazdiná volám keksíky a podobné "rýchlovky". S deťmi je vždy živo, ale lepšie tak, ako bez nich.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj , zbožňujem takéto rýchlovky - všetci sa dobre najedia , nemusia dlho
    vyčkávať a väčšinou sú fakt mňam-mňam :D
    S deťmi dom fakt ožíva ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... kdyby šla ta buchta poslat poštou, tak ti pošlu mojí adresu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Buchty rychlovky ty já také ráda--zmizí z talíře totiž stejně rychle tak jako ty náročné :o)))S dětičkami je vždy prima ....Přeju krásný zbytek letních dní Nanika a ještě spoustu prázdninových zážitků. Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny koláčik a receptík by nebol? Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som ho tu dávala , keď som odpovedala na komentáre - nechápem kam zmizol ???????
      V poslednej dobe sa mi na blogu dejú akési záhady :)
      Dopíšem receptík do príspevku :o)

      Odstrániť