štvrtok, 16. augusta 2012

Tyrkysové šialenstvo

... 3 dni sme 4 maľovali jednu izbu ...
Čisté šialenstvo :(
Farba akosi nechcela chytiť, ale včera sme to konečne dobojovali .
Jakub je spokojný a myslím , že najbližších pár rokov ju nebude chcieť premaľovať
 (po tej "makačke") ...
:)))
NUŽ A TOŤ JE VÝSLEDOK :
Ešte s Kubom uvažujeme nad samolepkou na stenu ...

Pri vypínači som maľovala kvapku , pretože sa nám tam podarilo 
zaprskať už namaľovanú stenu :D
No vyzerá to štýlovo , či nie ?

Kamienky farebne "zapasovali" a šíria pozitívnu energiu .


15 komentárov:

  1. Nádherný studentský pokoj. Pokud by jsi neupozornila, že kapka vznikla omylem, říkala bych si, jaký jste měli skvělý nápad. Vypadá to jako záměrné sladění a propojení bílých a tyrkysových zdí.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá biela je v skutočnosti béžová ,
      a keďže sa nám minula , kvapka bola taká spásonosná myšlienka :D

      Odstrániť
  2. Zdá sa, že ste sa aj dobre zabavili :-), ... a podarilo sa. My momentálne maľujeme nábytok v detskej izbe s prestávkami už tretí týždeň. No môžem ja za zlý výber farby ??? ...
    (môžem) a tak mi treba :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No zabavili - necítim si chrbát :)
      Nám tú tyrkysovú miešali 3-krát a vždy inak ...
      Ale máme to už za sebou , už iba namaľovať zbytok domu ... :)))

      Odstrániť
  3. Nádherná barvička..a kapka na vypínači vypadá dobře :)
    Pěkný večer Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Momentálne naša obľúbená farba :)

      Odstrániť
  5. Ahoj Nanika, krásne ste si to vymaľovali. Ak by som mohla poradiť, tak by som nedávala samolepku, ale nejakú decentnú poličku a na ňu doplnky vo farbách steny a nábytku, prípadne kvet. K tej veľkej kvapke by som dala ešte dve menšie. Môj názor. Tá farba krásne rozžiarila izbu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , kvapky mám v pláne domaľovať od začiatku (akosi nemám čas ani energiu)
      a tá samolepka sa mi postupom času tiež nepozdáva ako dobrý nápad. Polička by nemala veľké uplatnenie ako poznám nášho Jakuba :)

      Odstrániť
  6. Nani, ber to tak, že je vynovená, čistá a užívajte pohľad do nej vždy keď idete okolo:)G.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj , akosi nemám čas ani odpísať :)
      Vždy keď idem okolo tak pľujem ako sme sa nadreli ... :)))
      Ale vonia novotou , tak čert to ber ...

      Odstrániť
  7. Krásný den, Jani! Pokoj je prima vymalovaný ... a záda přebolí ... Jsem ráda, že Tvůj blog jsem objevila, je u Vás moc mile a příjemně§ A makový moučník je moooc lákavý, prosím si o recept... Mějte se moc hezky na Kysucku, pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Maru , ja som Tvoj blog objavila už dávnejšie , tak sem-tam nakuknem
      a poobdivujem :) (mňa už ten chrbát veru neprebolí, aj po operácii platničky
      je to na figu, ale človek si tak trochu na tú bolesť zvykne).
      No a tu je receptík na makoša :D : 3 VAJCIA , 2 HRNČEKY KRYŠT. CUKRU , 1 HRNČEK
      MLIEKA , 2 HRNČEKY POLOHRUBEJ MÚKY , 2 HRNČEKY NEPOMLETÉHO MAKU , PRÁŠOK DO
      PEČIVA , HROZIENKA (nemusia byť).

      Odstrániť
    2. Akosi som to strašne dopísala :))) ...

      Odstrániť