sobota, 1. septembra 2012

Čo nové?


Vo štvrtok som skúšala upiecť sladký chlieb - čokoládový .
Robila som ho podľa receptu , ktorý bol pri pekárničke , ale aj tak
som si ho trošku upravovala :)
Bola to taká zvláštna chuťová kombinácia to slané cesto s čokoládou ,
tak som prisypávala cukru :)))
Deti očakávali , že bude chutiť ako čokoládové brumíky , takže boli
sklamané ... ale mne chutil - s džemom bol výborný .

Včera bol spln , tak sme nabíjali kamienky .
Občas ich s deťmi používam , keď nás niečo trápi alebo pobolieva :)
Aj ako dekorácia sú úžasné .
Snažím sa decká naučiť rozoznávať jednotlivé minerály , takto je to 
zábavnejšie ako v škole .

Kubovi pribudol v izbe nový kvet .

Opäť nás s Táňou pochytila náramková mánia .
Tak "uzlíkujeme" ... :D

Dnes bola na obed fantastická polievka z kyslej kapusty 
s fazuľkou a domácou klobásou .

 Pečené zemiaky v šupke so slaninou ...

Jednoduché a nenormálne dobré ... :)

Stále som špekulovala nad komodou do kúpeľne . 
Otvorenú alebo plnú ...? Drevenú či kovovú ...?
Zasa ma "spasil" Lidl ... :)))

Včera sa ju snažil poskladať Samko - bol pri nej návod
a jemu sa zdalo , že to bude také ako stavať Lego :)
Tak vstal ráno už o siedmej celý nabudený , ale po pol hodinke
zistil , že vec sa má inak ...

Dnes ju poskladal Kubo :o)

Cez prázdniny pribudla aj nová pračka . Parná .
                                                        Dá sa do nej napchať neuveriteľné množstvo
                     špinavej bielizne :)
                                                 Dekorácia na dvierkach je made by ja ...

Moja úchylka na EKO pracie prostriedky .



8 komentárov:

  1. Jani, ty si taký výmyselník a tak všestranne zameraný človek. Ja len vždy žasnem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem , ani nevieš ako taká pochvala poteší :o)
    Občas ozaj robím všetko možné (piate cez deviate...), občas si pripadám ako môj
    mladší "trošku hyperaktívny" syn :) a často , keď len tak sedím a oddychujem ,
    sa cítim "trápne" , že nič nerobím ... :D (potrebovala by som taký gombík , ktorý
    by ma aspoň na chvíľu vypol)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nanika, čokoládový chlebík vypadá výborně*** a komodka z Lidlu super, jsem také pro uzavřené... Krásné dny :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , ten chlebík bol ozaj fajnový :)

      Odstrániť
  4. Ahoj Nanika, ten čokoládový chlebík by som tiež rada ochutnala. Všetko ste bravúrne zvládli, polievočka, zemiačiky, na všetko som dostala takú chuť, až mi slinky tečú. Krásna kúpeľňa, komoda tam akurát zapasovala.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Emily ,
      s tou komodou som maximálne spokojná . V pohode tam vošli všetky uteráky (a to
      ich máme veru dosť :D ) aj mi zostalo miesto na drogériu .
      Pa

      Odstrániť
    2. Výborný blog.Vééééélmi sa teším,že som ho objavila.

      Odstrániť
    3. Véééľmi povzbudivé :o)
      (rada "bych" vedieť komu odpovedám ;)...)

      Odstrániť