piatok, 7. septembra 2012

Farebné obdobia

Aj vy ich máte?
Jednoducho dni , mesiace aj roky , kedy uprednostňujete určitú farbu ...
V obliekaní , v doplnkoch , ba aj v domácnosti :)
Ja už som teda asi fakt prešla všetkými . Naposledy to bolo fialové
a momentálne mám TYRKYSOVÉ a  MODRÉ :D
(jediná farba , ktorú bytostne neznášam je čierna a naopak , bielu milujem už roky ...)

Okolo tejto peňaženky som chodila toľko , kým neskončila
v nákupnom košíku ...

Kabelu som dostala od sestry ...

Ochranný náramok zo sashe.sk ...
Z chryzokolu (moja srdcová záležitosť) ...
 ... doplnil moju zbierku .

Takto "namodralo" by som ešte mohla pokračovať.
Tričká , tielka , nohavice , šáliky ......... :)))


PEKNÉ FAREBNÉ DNI ... :)



4 komentáre:

  1. No musím sa tu usmievať, práve dnes som na sashe nahodila dve nové pohľadničky v - pre mňa nie až tak preferovanej farbe-modrej:))) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som kuknúť :) Veľmi pekné ... (nikdy som nemala rada modrú - až teraz mi prestala vadiť).

      Odstrániť
  2. Nanika nádherná peněženka vůbec se ti nedivím že jsi si ji koupila já bych také neodolala :o) také už pokukuji po nové z té moji se mě sypou už drobáčky ven.A fialovou barvičku já mám moc ráda -- ovšem v mém šatníku ji je málo moc mě totiž nesluší--zato ale v mém šatníku převládá modrá a tyrkysová :o)))) Minulí týden zrovna jsem se oblékla modré tričko,modré kalhoty,modré botasky a modrá mikyna-- byla jsem jak modrásek naštěstí každá modrá měla jiný odstín jinak bych byla jako v úboru :o)))Kabelka a korálky na ruku jsou báječné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No , nemyslím , že by ti nepristala fialová - len treba nájsť ten správny odtieň .
      Ja som nikdy nemala v skrini modré oblečenie (teda okrem džínsov). Až teraz som
      prišla tejto farbe na chuť :D
      Tá tyrkysová , to je také pobláznenie :)))

      Odstrániť