pondelok, 10. septembra 2012

Pečené hrušky , slnečný deň a ...

... nepoučiteľné deti .
Začal 2 . školský týždeň a moje najmladšie dieťa už prinieslo 3 poznámky !!!
Normálne mi chýbajú slová , aby som opísala svoje pocity ...

Piekla som ich cca 35 minút pri 200°C .
zopár hrušiek
trstinový cukor
škorica , vanilka
orechy
maslo
Musela som to vyskúšať . Tá chuť je božská !

Ranné slniečko ...

Pohľadnica z Paríža ...
(alebo z KIK-u ... :D ...)

Ranné slnko na podeste ...

Kávu som si dala radšej na terase ,
aby som v návale zlosti nezlomila ďalšiu varechu ...

8 komentárov:

  1. Milá Naniko,moc ti děkuji za tvoji návštěvu.
    Hruštičky vypadají obvzláště dobře.
    Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi rada k tebe chodím :)
      Večer som piekla 2. várku :D aj jabĺčka ...

      Odstrániť
  2. Dýchaj, mamčo, dýchaj...:) Bude dobre. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už je to rozdýchané ...
      Len svoje nádeje na lepšie začiatky musím asi odložiť na ďalší rok ...
      :)))

      Odstrániť
  3. Nanika tedy ty mě zase děláš ale chutě :o)Doma to máš moc hezké polštářky jsou moc hezké.
    Zlobivé dítko zdravé dítko :o))) Měj se hezky a nerozčiluj se stejně nám to je prd platné :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Martinka :)
      Máš pravdu , musím to brať s väčším nadhľadom :)))

      Odstrániť