sobota, 22. septembra 2012

Smell of Saturday ...

Trošku som včera zreparovala svoju starú debničku na náradie .
Dostala riadnu sprchu , výbrus a novú farbu ...
Možno by jej ešte "bodol" nejaký nápis , ale ja mám
radšej takéto čisté záležitosti ... :)
Pôvodne som ju chcela použiť na rozčítané knihy , ktoré sa mi kopia
v spálni pod posteľou ...
... ale myslím , že aj takéto využitie ja fajn nápad .

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pribudli nové koreničky ...
(moja polovička ma obvinila z úchylnosti na kuchynské drobnosti :D)
Zbožňujem hnedú farbu a jej milión rôznych vôní , ktoré mi pripomína ...

...vôňu KÁVY a ŠKORICE , 
DREVA a KôRY STROMOV ,
KAPUČÍNA a ČOKOLÁDY ,
 KARAMELU a VANILKY ,
ZEME A ORECHOV ...
... proste vôňu domova ... 

7 komentárov:

  1. Janulka, krásne fotky a krásny záver o hnedej. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nanika dík za inspiráci!Právě jsi mi připomenula že mám dvě pěkné bedničky v pergole!Zítra odpoledne budu tvořit!!!!Ty tvé jsou moc krásné a báječně ti zdobí kuchyňku!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :)
    Tak veľa chuti do práce ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nanika tedy moc se ti tvá renovace povedla--vypadá to skvěle :o)Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky se mi u postele kupi casopisy a knizky a cas od casu se je snazim uklidit.....nikdy ne na dlouho......

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je to tak , rozčítam jednu knihu , druhú ... piatu , zopár časopisov ,
      potom to upracem a o týždeň je to tam zas :D

      Odstrániť