streda, 26. septembra 2012

Vo vytržení ...

... tak sa dnes cítim .
Prišli mi totiž knihy , ktoré som si objednala .
Keď cítim vôňu  "čerstvých"  kníh , som v extáze ... :D


Už sa teším na to , ako budem dlho do noci čítať . 
Dnes mi nebude vymývať mozog ani Farma ani Panelák ...

(Len tak mimochodom , na začiatku prázdnin som prestala sledovať
večerné správy - vlastne akékoľvek spravodajstvo .
 Nuž , vôbec mi nechýbajú domáce ani svetové "udalosti" .
 Ani politické záležitosti . A čomu som najradšej ?
Nie som bombardovaná žiadnymi katastrofami , nehodami , vraždami ... 
Život vie byť aj bez toho dosť vážny a komplikovaný ... )

No a tu sú spomínané knihy :

Po prečítaní prvých strán som mala problém odtrhnúť sa od nej
a ísť nachystať niečo deťom na večeru ... :)

Mám aj 1 . Zaujímavé čítanie o škodlivých látkach v potravinách , 
nápojoch , kozmetike , liekoch , potravinových doplnkoch
 napísané uznávanými odborníkmi ...

Mala som silné nutkanie si ju kúpiť .
 Zatiaľ neviem prečo , uvidím po prečítaní ...
(chýba mi behanie a moja platnička "teroristka" mi v ňom bráni , asi preto ...)


4 komentáre:

  1. S tím nekoukáním na zprávy naprosto souhlasím, je to úplně ztracený čas....a co se týká knížek? nastává doba dlouhých večerů, vůně ovocného čaje a tepla krbu.....času na čtení. Knížky co tady máš, vypadají zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Naniko, ani já nesleduji zprávy a s Tvým názorem naprosto souhlasím. Navíc rozhodně nemám pocit, že jejich sledování by mě nějak obohatilo. Knížky mám moc ráda a chystám se taky nějaké objednat. Teď na ně bude předsi jen víc času než v létě.
    Měj se hezky a přeji příjemné počtení
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přesně můj názor.Nevím jak na Slovensku, ale u nás třeba zprávy na Nově jsou jedna velká černá kronika. Asi chtějí lidi ještě víc "dorazit". Takže taky nesleduju, radši si vlezu do postele a čtu nějakou romantickou nebo historickou knihu. A hlavně člověk se musí pořád na něco těšit a dělat si každý den malé radosti...
    Krásné babí léto!
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Lenka , je pre mňa dobré vedieť , že je viac ľudí , ktorí správy
    nesledujú . Knihy majú svoje čaro :)

    OdpovedaťOdstrániť