nedeľa, 21. októbra 2012

Ako v ruskej rozprávke ...

Dnes bolo opäť úžasné počasie .
A tak sme sa vybrali na huby .
Našli sme neskutočne veľa muchotrávok .
Cítili sme sa ako v Mrázikovi ... :)))
Vďačné modelky ...
(toľko fotiek , čo dnes , som asi ešte neurobila)
Plazila som sa popod smrečky  pre čo najlepší záber  :o)
Podpňovky (václavky) - tých tam bolo na mraky .
Tie dnes Majko zaváral , kým som varila obed .
Ozaj bolo čo fotiť .
Výhľad bol úchvatný ...
Viditeľnosť je už trošku horšia , nuž je už predsa jeseň .
... stromy pestrofarebné ...
... ticho a čistý voňavý vzduch ...
Objímali sme stromy  :D
Bukový les je ozaj rozprávkový .

No a tu už sú naši vášniví hubári .
V ich prípade by som hubárčenie označila už ako diagnózu  :)))

Moji chalani mi pózovali spolu s hríbikmi ...
My sme "nehubári" . Hľadali sme - ale len dobré zábery ...
Jedného fešáka som pri tom plazení našla :)


Pekný nadchádzajúci týždeň ...

12 komentárov:

  1. Tedy Nanika to jsou kouzelné záběry---úžasně barevný podzim tam u Vás máte :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Martinka , myslím , že teraz je všade krásne :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ... listnaté lesy sú teraz čarovné ...

      Odstrániť
  3. Janulka máte to tam nádherné. krásne fotky si nám pripravila. A tie muchotrávky nemajú chybu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však som aj fotila ako keby ma za to platili :D

      Odstrániť
  4. týýý brďo, tak to je teda hojnosť! My nie sme hubári a v hubách sa absolútne nevyznám, takže vsadím väčšinou na šampióny z obchodu alebo nejaké sušené hríbiky, neodvážim sa riskovať. Ale vo fotení a kochaní by som sa teda vyžívala rovnako:)G.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa , že ja huby tiež nepoznám ... s istotou rozoznám iba muchotrávky :)))
      Ani mi nechutia . V tom lese však bolo úžasne ...

      Odstrániť
  5. Já si tady pojídám kyslicu-polévku a teď vidím takovou krásu!I když mám hlad jako vlk tak se raději kochám nádherou tvojich hor ,jsem unešena!!!!Ty muchomůrky jsou tak nádherné, dobře že jsou jedovaté a nezbírají se!Bude jích víc!!!!!Díky za krásný zážitek...Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo . Nafotila som fotiek aj na tri príspevky ...
      a mám stále krásne pocity z tohto výletu :D

      Odstrániť
  6. Nani, máte tam krásnu prírodu. Jedného "fešáčika" na cibuľke s vajcom by som si dala - júúúj iba robíš chute.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sú nasáčkované v mrazáku . Bude sa robiť hovädzie alebo bravčové
      mäsko na hubách so smotanou ... mňááám ... :)

      Odstrániť