štvrtok, 4. októbra 2012

Jablkové batôžky

Zasa inšpirovaná MMB a ľahkou depresiou :) , pustila som sa večer do pečenia .

Voňal celý dom ...
Všetkým tiekli slinky , ani som tie batôžky poriadne nedopiekla :D

Ešte väčší šmrnc im dodala jogurtovo-smotanová omáčka .

Robila som aj pečené hrušky , ale tie sme jedli priamo v kuchyni
zo zapekacej misy a postojačky :)))

Easy fotopostup:
Jablká , lístkové cesto , pekanové orechy , hrozienka ,
škorica , hnedý cukor , vajíčko na potretie
  a na omáčku sladká smotana ,
citrónová Activia :) a škoricový cukor .

Večer mal taký jemný vianočný nádych ...

10 komentárov:

  1. Naše obľúbené - jablká v župane. Akurát s tou aktiviou som to ešte nejedla,môže byť dobré, pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jablká v župane robím inak - kolieska jabĺk namáčam v palacinkovom ceste
      a vyprážam na oleji ;) Pa ...

      Odstrániť
  2. Vyzerá to dobre Jani, vyskúšame. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru vyskúšaj :)
      ja som ľutovala ,že som nekúpila viac lístkového cesta ,
      pretože jeden batôžtek pre každého bolo zúúúfalo mááálo ... :)))

      Odstrániť
  3. hmmm, to musí být dobrota, voní až sem:-)).... a jsou tak krásně do zlatova upečené, úplně se mi sbíhají sliny:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt to strašne dobre vonia .
      A chutí ... :D

      Odstrániť
  4. Hmm,chodit na tvůj blog před obědem je tedy vážně hloupý nápad. Slintám tu jako bernardýn. Musí to být neskutečná mňamka!

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím teda publikovať vážne upozornenie - BLOG JE DOVOLENÉ POZERAŤ
      LEN S PLNÝM BRUCHOM... :)))

      Odstrániť
  5. Jůůůů to je krásně načančané opravdu jako o vánocích nálada.To musí být neskutečně výborné :o) Nanika přeju ti krásný pohodový víkend a žádné starosti jen klid a pohodu a úsměv na tváři :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka , vždy ma potešíš svojim komentárom :)

      Odstrániť