nedeľa, 28. októbra 2012

Prvý sneh

Ráno bolo krásne .
 Prvých čerstvých pár centimetrov snehu (zaváňalo to Vianocami)
 a posunutý čas urobili každému dobrú náladu :)
Nepáčilo sa to iba nášmu kocúrovi 
(keďže som ho do toho snehu hneď ráno hodila ... :D ...).

Posledný kúsok našej úrody ...

Suchá tráva  z výletu z minulej nedele ...
Uprednostnila by som radšej pšeničné klásky , ale ako náhrada
sa mi to celkom pozdáva .


--------------------------
Po týždni , čo nám nešiel internet , som už pociťovala
abstinenčné príznaky ... :)))
Veľmi sa teším na to , že si prezriem svoje obľúbené blogy ...

7 komentárov:

  1. Jéjha, a u vás už takto bielo? Ja sa dáko nemôžem vnútorne rozlúčiť s mojou milovanou jeseňou:)) G.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru , aj my sme boli trošku ráno prekvapení (milo).
      Ale máš pravdu , tá fajnovučká teplá jeseň ešte mohla chvíľu vydržať :)
      (teda musím sa ti priznať - ja už som ako tie šibnuté obchodné reťazce
      a reklamy - ja už žijem Vianocami !!!) :)))

      Odstrániť
  2. Taky to tam máte pěkně bílé:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deti sa už dnes chceli ísť lyžovať :)))

      Odstrániť
  3. Jani ,máte u Vás krásně bílo. Jen přemýšlím jestli bude sníh na vánoce, když nás teď tak překvapil.
    Tvůj blog se mi moc líbí, ráda k Tobě chodím na kukandu.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Akurát sme dnes ráno o tom hovorili - čo ak na Vianoce žiadny sneh nebude ...
      ... ale hádam áno ... :)

      Odstrániť
  4. Teda, tolik sněhu! U nás cosi jen poletovalo,ale naštěstí hned roztálo. Zimu ještě ne.:-)

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť