pondelok, 15. októbra 2012

Svietnik

Keď som minule nakukla k Andrejke na blog , až mi dušička zapišťala
po takom istom ... :)))

Jednoducho som ho musela mať !
Povedala by som , že je taký multifunkčný - dá sa
nadekorovať na mnoho spôsobov ...

Ja som do neho "navozila" svoje kamene .

Už sa teším , ako ho vyzdobím na Vianoce ...

Nákup nezostal len pri svietniku :)

Fialka opäť krásne kvitne .

Pomaličky sťahujem kvety z terasy dovnútra ...
(je ich akosi priveľa)

Majko oslavoval narodeniny .
To je darček odo mňa 
( až má kam liať tú fajnovú moravskú slivovicu :D ).

12 komentárov:

  1. Milá nanika, svietnik je nádherný, znám ho od kamarádky a je skutečně multifunkční co se týče dekorování :-)) barvy svíček.. áááááách.. momentálně mě právě tato kombinace nadchla pro budoucí ložnici.. krásné*** a dárek.. jakému muži by se nelíbil:-)) že .-) Krásný týden ***:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Zuzička , aj Tebe nádherný týždeň .
      Hlavne sa rýchlo vylieč :)
      Tá Tvoja roládka ... mňááám ... už som na nej slintala :)))

      Odstrániť
  2. Nani, nádherný svícen, krásně dekorovaný a svíčky, přesně jako Zuzí, máme to stejně, i já tyto barvy miluju. Nádherný nákup ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Leni :)
      Aj Tebe želám rýchle uzdravenie a veľa síl na nadchádzajúcu udalosť :)))

      Odstrániť
  3. Svícen je nádherný,ale tys ho i úžasně nadekorovala. Kamínky vypadají super a barvy svíček se mi hrozně líbí.

    Pěkný týden
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Nakukla som na Tvoj druhý blog . Perfektný - srší nápadmi , musím ho
      "preňúrať" celý ... :D

      Odstrániť
  4. krásný svícínek, kamínky jsou nádherné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten svícen je luxusní :o) a dáreček od Tebe určitě udělal velikou radost :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Máš pravdu , darček potešil .

      Odstrániť
  6. Jéj, ty si ho krásne nadekorovala. Už sa teším na ten vianočný. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som sa bála , že si budeš myslieť , že "odpisujem" :)))

      Odstrániť