sobota, 3. novembra 2012

Garáž ...

... prístavba , prístrešok ... po starom búda :) 
Pomaly pomaličky ju dokončujeme ...
V utorok sa konečne vybagrovalo blato a dvor sa zasypal makadamom.
Na jar sa ešte položí zámocká dlažba a dorobí fasáda .

Veru , ešte na jar tam stála "búda" :o)

Už som spokojná :) 
Keď pršalo , blato sme mali všade ...
... ešte aj na wc na poschodí , pretože náš šikovný kocúr sa snaží vždy ,
 keď je zlé počasie , dostať cez okienko do domu :)))
Áno , Miňo sa "napchá" všade ...

Chýbajú mi kvety na terase ...
... ale radosť z blížiacej sa zimy to kompenzuje :D


ENJOY A SUNNY DAY ...

10 komentárov:

  1. Krásny domček aj teraska, ide zo všetkého taká dobrá energia :) Pekný víkend Z.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) snažíme sa , aby sme sa cítili dobre ...

      Odstrániť
  2. Radosť z blížiacej sa zimy? To nepoznám...:))
    Ale nie, len nemám rada extrémy, jar a jeseň mi absolútne stačia k životu a dobre teda aj kúsok zimy bielučkej s Vianocami:))
    Chápem tvoju radosť z garáže, máme to podobne, že keď sa k niečomu vlastnými rukami dopracujeme, lebo veď peniažky sú len veľmi obmedzené, tak sa z toho potom dlho vytešujeme:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Extrémy mám rada iba v počasí (zbožňujem treskúce mrazy , kopy snehu , ale aj na odpadnutie horúce dni , búrky a silný vietor) , inak som dosť konzervatívna :)))
      Radosť máme ozaj z každej práce okolo domu aj v dome ;o)

      Odstrániť
  3. Jani, garáž je parádní. Moc se mi líbí Váš dům a celé jeho okolí.Terasa má své kouzlo po celý rok.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nanika, to je (:-garážisko-:) a nie garáž. Dodatočne všetko naj-naj..... a hlavne nech u vás pretrváva rodinná pohoda.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) (tá garáž je ozaj "fest" veľká)

      Odstrániť