piatok, 2. novembra 2012

Lenivé dni ...

Jesenné prázdniny sú v podstate aj pre mňa .
Decká nie sú doma , oddych rada privítam
a vychutnávam chvíľkové ticho v dome :)

K narodeninám som dostala nový "aparát" , tak som sa opäť
pokúsila odfotiť našu mini spálňu ...

Zakázala som si tradičné veľké upratovanie po odchode detí ...
(čiastočne sa mi to podarilo :D ...)

Obedík bol ľahký , keďže sme len dvaja .
****************
Poobede prišla kamarátka so svojimi 3 slečnami
a sestra s Jurkom , takže náš dom opäť ožil :o)

Narýchlo "zbúchaná" piškótová roláda s ríbezľovým džemom .

"Vygooglila" som asi sto receptov , každý mal iný pomer ingrediencií 
a iný postup . Tak som vybrala asi štyri a z každého použila niečo :)))


3 komentáre:

  1. nádherná spálňa, tá červená sa mi veľmi páči...as momentálne mám veľkú chuť na sladké, nič doma nemáme, pri pohľade na tú roládu mám chuť nahryznúť počítač:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednu stenu mám cukríkovo ružovú a čoraz ťažšie ju predýchavam :)... chystám sa v najbližšej "päťročnici" premaľovať ju na bielo .
      A takmer všetky obliečky mám ružové ...
      Tá roláda bola easy - za pol hodiny sme ju už jedli :)))

      Odstrániť
  2. Tak to jsi dostala krásný dárek také bych už potřebovala nutně nový fotoaparát s tímhle mě poslední dobou nejde pořádně fotit no jen aby to nebylo nakonec mnou že si ho neumím pořádně nastavit :o)))) V ložničce máš krásné pozitivní barvičky.Martina

    OdpovedaťOdstrániť