nedeľa, 25. novembra 2012

Príjemný podvečer ...

... s dobrou knihou .
Skvelá kniha od Jána Grešáka - Ozveny hôr

Po svojich potulkách naprieč Kysucami zachytil nepatrnú časť dávnejších
ľudských osudov , ktoré prežívali obyvatelia osád a kopaníc .
Príbehy obyčajných prostých ľudí , ich malé i veľké tragédie ,
túžby i nádeje ...
Pre mňa je táto kniha fantastická "chuťovka" :)

V krbe nám praskajú bukové polienka .
Hrejú ako čert :D
Máme teda fajne teplúčko ,
 všade rozvoniava pizza , ktorú som piekla na obed .
Idylka ...
(hlavne kvôli tomu , že zajtra decká nejdú do školy :)))
učiteľom držím palce , až má ten štrajk nejaký zmysel ... )

10 komentárov:

  1. Ahoj Jani, tak to je opravdu krásná idylka. U krbu je parádně a to praskání polínek , krásná relaxace. Fotečky jsou moc pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Júj, Jani, by som si to užívala rovnako ako ty:)
    Verím, že štrajk má zmysel, školy sú jedny z posledných štátnych inštitúcií na Slovensku (s výnimkou tých súkromných), tak pevne dúfam, že sa im podarí obhájiť si svoje práva...

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začínam mať z toho pocit , že to nedopadne dobre ...
      Ja by som tým neprajníkom a pánom politikom želala vyskúšať si to - učiť
      a učiť za takých podmienok , aké v reáli sú ...

      Odstrániť
  3. Juj Nanika tady to je zase krásně pohodové :o) - a abych nezapoměla máš u mne na blogu pár otázek :o)Měj se krásně Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Překrásnééé! Cítím se tu jako doma...útulně, něžně a bezpečně...
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší . Ja zas veľmi rada chodím k tebe - píšeš samé zaujímavé vecičky :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Thank you "sunshine" :D your words have always delight ...

      Odstrániť