piatok, 7. decembra 2012

Retro stoličky

Po dlhšej dobe sa nám vrátili domov zrenovované staré stoličky .
Po predaji domu po starých rodičoch mi zostalo veľa vecí (medzi nimi
aj tieto "fešandy") , ktoré majú pre mňa veľkú hodnotu .
Vždy , keď sa na ne pozriem , spomeniem si na nich .
Veľakrát mám pocit akoby tu boli so mnou ...
Stoličky vyzerali hrozne , ale páčil sa mi ich tvar a bola som si istá ,
že sa mi podarí zachrániť ich :)
Chvíľu som s nimi "zápasila" sama , ale nemalo to zmysel .
Priveľké množstvo starých náterov som nezvládala dať dole .
Tak išli do rúk odborníka ...
******
*****************
******
Zimnú dekoráciu na dvere sme s Táničkou poňali trošku športovo :D

Už čo-to nasnežilo , stačí zobrať sánky a šál ...
... a behom na kopec ...

******************
Pribudol nám malý kamarát .
Zatiaľ nemá meno - trošku sa obávame , že sa nám stratí ako náš prvý kocúrik .
Za tým sme dlho smútili , a tento je ako jeho identické dvojča ...
:)))

4 komentáre:

  1. Naniko,máme fakt hodně společného ,tak třeba ty židličky,naši je měli také,a ty sáňky mám též a dokonce i ve světlé barvě!Moc se mi líbily někdy také nafotím.Je to moc pěkné takhle zavspomínat!Srdečně zdraví Daja-Duha2

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ma teší , že máme veľa spoločného :D
    Aj som prizabudla na tvoj vynovený blog - už som to aj napravila ... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Jani, židličky jsou parádní, také mám na půdě schované po manželově babičce. Dekoraci na dveře jste udělaly velmi pěknou. Kocourek se mi moc líbí, také bych nějakého chtěla, ale bydlíme u hlavní cesty a tak se bojím, že by nám ho přejelo auto.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tomu sa povie luxusné vintage stoličky:)

    OdpovedaťOdstrániť