streda, 19. decembra 2012

Útržky z vianočnej výzdoby ...

Minulý týždeň sme dostali "skvelý" nápad - VYMAĽOVAŤ ...
Najskôr sme chceli len zreparovať a omaľovať schodisko ...
ale potom sa to "zvrhlo" :D ...
Keď sme už mali zbombardovaný celý dom , rozhodli sme sa vymaľovať takmer všetko .

Takže stále ešte niečo čistíme a dokončujeme .
Nemám čas ani na výzdobu , ale zopár vianočných
čačiek-mačiek som už "nainštalovala" ...
Takto to vyzeralo minulý týždeň ...

Deti musím poslať na čečinu - bez nej Vianoce akosi nie sú ono ...

V obývačke sme ostali pri hnedých odtieňoch .
Keď doupratujem a dozdobím , pridám viac fotiek ...

Tak ako každý rok , vyhrážam sa sama sebe , že nabudúce zaobstarám
darčeky už v auguste ...
ááále - nakupujem vždy týždeň pred Vianocami ...
Som nepoučiteľná .
 Potom nadávam v aute , keď trčím v dopravnej zápche
a "kolabujem" v prepchatých obchodoch ... :)))

13 komentárov:

  1. Jani, ja som tiež v sobotu maľovala, akurát som nemala akých pomocníkov. Práve naopak, ja som im v sobotu nakázala spať čo najdlhšie a nevychádzať z izieb. Všetko to tak voní akoby novotou po tej maľovke, tak si to užite.Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , bola som sa kuknúť u teba na blogu , tak viem , že si maľovala :)
      Krásne to máš ... tak žiarivo čisté :D a útulné .
      Pomocníci "pomáhali" až som tých najmenších musela nakoniec "odpratať" :)))
      A tie dorábky nemajú konca ...

      Odstrániť
  2. Júúúj, tak to veľa energie a trpezlivosti:) A akože máš môj obdiv, ja by som sa už takto tesne pred sviatkami do toho nemala odvahu pustiť, by som nervačila, že nestíham a že mám všetko hore nohami:)) I keď v našich začiatkoch, keď sme ešte nemali deti sme frčali v neobmedzených časových plánoch pre akúkoľvek prácu:) Ale s darčekmi som šikulka, ja nakupujem v októbri, v novembri skontrolujem, doladím a v decembri len balím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Energiu už nemám ... Ja som chcela dať do poriadku iba chodbu - ibaže - človek mieni
      a chlap mení :))) No a robiť niečo "dospelácke" s deťmi , to je katastrofa ...
      Ale už to máme za sebou , len škoda , že sme nestihli aj spálňu . Cukríková ružová
      ma bude ešte chvíľu strašiť :D
      Darčeky som dnes už všetky pekne zabalila ...

      Odstrániť
    2. Hehe, no vidíš a mňa ešte to balenie čaká:) Ale neboj, takto o 3 dni už budeš sedieť s vyloženými nohami a vychutnávať si vianočnú atmošku v čistučkom vymaľovanom dome a možno aj s tými klobáskami:)

      Odstrániť
  3. Krásna výzdoba :-) stihli ste , keď sa chce :-) všetko ide od ruky . Pekný advent....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)ešte sa len chystám vyzdobovať. Brzdí ma chýbajúca čečina :D

      Odstrániť
  4. Naniko,je mi do smíchu i do breku!Jak si představím,že bych teď malovala,dostávám mdloby!Co se týká dárku dopadla jsem děsně,jela jsem do Polska,a než jsem dojela měli zavřeno ,celé tržiště!!!!!Jedu zas v sobotu!!!!!Jsem asi na hlavu???!!!!!Ještě,že u nás není sníh a prší!!!Vydrž!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne bolo tiež všelijako :) Som si to predstavovala ,
      že za 3 dni bude všetko hotové ...
      Nám sa teda stáva často , že sa niekam vyberieme do obchodu - a tam zatvorené :D
      (aj v Poľsku sme tak raz dopadli) ... tak asi nie si na hlavu :)))
      Po snehu u nás tiež nie je ani stopy , iba kopec blata !
      A ešte bonus - drahý sa dnes (aj zajtra) rozhodol robiť domáce klobásy !!!
      Zabijem ho ???!!!

      Odstrániť
  5. Tento rok tuším všetci pred Vianocami maľujú. Aspoň podľa blogov to tak vyzerá, ani my nie sme výnimkou ;-)
    Ale pekne to už máte. Výzdoba tiež už napovedá, že budú Vianoce. A s čečinou to bude úplne nádherné!
    Radostný čas!
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To maľovanie tuším bude národný predvianočný šport :D
      Pekné nadchádzajúce dni ...

      Odstrániť
  6. Nani,Ty jsi mě taaaaak rozesmála,díky mooooooooooc !!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, mne je teraz skôr do plaču , taká som unavená :)
      Ale nedá mi nespomenúť , že pred štyrmi rokmi sme maľovali medzi sviatkami ...
      to bola "sranda" :)))
      (my sme tak trochu švihnutí ...)

      Odstrániť