štvrtok, 17. januára 2013

Dózička na čaj

Dnes som v lekárni doslova vyprázdnila svoju peňaženku
a dokopy nič som nekúpila !!!
Všetci sme prechladnutí , tak mi nič iné nezostáva ...

Táto chutná dózička tam samozrejme čakala na mňa :D
Bol v nej sypaný zelený čaj , ale vymenila som ho za teraz 
viac aktuálny - prieduškový .
Výborný čajík (zmes byliniek)- najviac v ňom cítiť tymián .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mala prísť sestra s Jurkom , tak som robila cesnačky .
(áno , áno - všetko u nás vonia ...)
Keďže neprišli , slimáčiky začali rýchlo miznúť ... :)
(takže Mimika - smola ...)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°

6 komentárov:

  1. Cesnačky robím aj ja, je to fantastická pochúťka. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je a tak bombasticky to vonia ... :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ale áno :)
      http://vonadomova.blogspot.sk/search?q=cesna%C4%8Dky+po+mojom - tu o nich píšem
      600 g múky (je jedno akej)
      3,5 dl vody
      7 PL olivového oleja
      1 ČL soli
      1 PL cukru
      1 kvasnice
      Z tohto cesta robievam aj pizzu .
      Ak by si chcela celý postup , napíš mi prosím e-mail .
      Ale myslím , že pečieš veľa a často , takže s tým nebudeš mať problém :)

      Odstrániť
  3. http://videoogaga.blogspot.co.uk/2013/01/brat.html

    OdpovedaťOdstrániť