pondelok, 14. januára 2013

Jablkový chrumkáčik ...

... od dr. Bukovského :)
Tak toto je fakt božská maškrta !
A aj zdravá ...

4 šálky pokrájaných jabĺk
1 šálka hnedého cukru
maslo (áno , priznávam , že som ho dala oveľa viac
a pôvodne by tam mal ísť olej alebo margarín) :)
1 šálka ovsených vločiek
2 PL celozrnnej múky
1 ČL mletej škorice

Jablká zmiešame s cukrom a vložíme do maslom vymastenej zapekacej misy .
V druhej miske zmiešame ovsené vločky , múku a škoricu a nasypeme na jablká .
 Navrch naukladáme kúsky masla a pečieme v rúre , kým jablká nezmäknú 
a vločky nezačnú voňať .

Toho cukru nabudúce trošku uberiem , zdalo sa mi to 
dosť sladké .
Deťom veľmi chutilo ...


Pekný večer ...

8 komentárov:

  1. Hm to vypadá parádně :) Vyzkouším :) Pěkný večer Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , strááášne je to dobré :) a určite to vyskúšam aj s hruškami
      a v lete aj s broskyňami ... takže - neváhaj :D

      Odstrániť
  2. Se nedivím že dětem chutnalo vypadá to skvěle už od pohledu:o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo deťom ... my dvaja sme hmmmkali nad misou ... :D

      Odstrániť
  3. Jani, ty si mi tak dobre padla týmto receptom do rany! Dík:)
    G.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je zase dobrutka,je večer a já mám chuť!Napiju se vody a půjdu spát....ale ráno se do toho dám a vyskouším!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj to Ti závidím ! :) Že napijem sa vody a idem spať :)
      Ja ešte musím čo - to zobnúť a skôr ako o jedenástej neviem zaspať :(
      Vyskúšaj - dnes som to robila zas (už je to aj zjedené). Pa ;)

      Odstrániť