piatok, 4. januára 2013

Koláč zo špaldovej múky

... s tvarohom a ovocím ...
Pôvodne to mal byť tento koláčik z mimibazar.sk .
Sestra ho robila a bol fantastický .
 Ale zvrhlo sa to na " čo chladnička dala " :D

2 hrnčeky  špaldovej múky

1 hrnček cukru (je jedno aký , napr. trstinový)
2 vajíčka
1/2 hrnčeka oleja 
1/2 hrnčeka vody
prášok do pečiva
vanilkový cukor
Vymiešame cesto , 2/3 vylejeme na vymastený a strúhankou vysypaný plech
a "nainštalujeme" plnku vymiešanú z :
1 tvaroh (hrudkovaný)
2 tvarohové dezerty malinové (pred koncom záruky :))) ... !!!)
2 PL cukru
1 vajíčko
Posypeme mrazeným ovocím - osvieži to chuť ...
Vylejeme na to zvyšok cesta .
A šup do vyhriatej rúry na 200°C .
=============
Jurkova včerajšia "exhibícia" :)))
... šme še pobavili ...
aj básničky mali "šťavu" :D

==============================
Ešte musím vychváliť zopár noviniek od Alverde .

Telové maslo červený pomaranč a bazový kvet je jednoducho fantastické .
 Vonia síce skôr po mandarínkach , ale sviežo .
Tá vôňa ma upokojuje - pripomína mi Vianoce :)
Dobre sa vstrebáva , pokožka nezostáva mastná .
Absolútne mi vyhovuje - odstavila som všetky telové mlieka ...

Tekuté mydlá som vyskúšala už všetky . Som s nimi veľmi spokojná .
Moje najobľúbenejšie je levanduľové . Včera som kúpila mandľu a karamel .
Vonia na zbláznenie - mala som nutkanie ho olízať :D

Šampón a kondicionér  s mandľovým a arganovým olejom
na suché a kučeravé vlasy .
Vôňa je veľmi príjemná . Šampón je pomerne hustý , celkom dobre pení . 
Kondicionér je hutný , trošku horšie sa vtiera do vlasov .
Nemastí však a dobre sa vymýva . Dúfam , že moje odfarbovaním
vysušené vlásky trochu zreparuje .

8 komentárov:

  1. Janka, všetko dobré do nového roku 2013, hlavne pevné zdravie a rodinnú pohodu Ti prajem. Koláč vyzerá lákavo.Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nanika -- mnam mnam.... :o)))) Nani přeji Ti hodně zdraví-štěstí-spokojenosti a pohody vtom novém roce 2013 :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Martinka , želám Ti tiež všetko dobré :D

      Odstrániť
  3. Nanika, vyskúšala som tento koláč, ale mne to cesto nešlo vyliať, moje malo konzistenciu kysnutého cesta na knedle. :)) Neviem, kde nastala chyba, všetko som dávala tak, ako ty. Nevieš, kde by mohla byť zrada?
    Katarína.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono je dosť husté (v živote som knedle nerobila :D), trochu sa ťahá ...
      Priliala by som vody alebo oleja .
      Keď sa mi nedarí podľa nejakého napísaného receptu , tak si ho prispôsobujem
      po svojom ;)
      Pozri na mojom druhom blogu
      http://vonadomova-recepty.blogspot.sk/2013/02/kolac-zo-spaldovej-muky.html
      mám tam aj fotku toho cesta ...
      pa

      Odstrániť
  4. Uz len taka mala otazocka, na aky velky plech je tato davka cesta ?? A pecieme na kolko stupnoch ??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite na menší plech - nie na klasický. Pečiem na 200°C - čas nemám odsledovaný ... jednoducho, kým nevonia a sám nekričí: som upečený :)))

      Odstrániť