pondelok, 14. januára 2013

Malý výlet ...

... a opäť na Považie .
Chceli sme si vykompenzovať tú nezdarenú sobotu .
A vidieť dreveničku zasneženú .

Po ceste sme sa zastavili na obed v príjemnej reštaurácii v Kotešovej .
Sedem hriechov ... :)

 
Zaujímavý exteriér ...

... aj interiér .
Kopec "stariniek" ...


Trošku ma zarazil môj obed . Mala som chuť na pizzu ...
Keď mi ju čašník priniesol , skoro som odpadla ...
To , akej veľkosti bude som si na jedálnom lístku nevšimla ...
:)))
Už sme sa tu raz boli najesť .
Vtedy mi priniesli takú porciu cestovín , ktorá by v pohode zasýtila
skupinu drevorubačov ... :D


4 komentáre:

  1. Milá Naniko,ta pizza je jak kolo od tragače!Ale je i tenká ,doufám,že jsi se dobře napapinkala a dostala tak spoustu dobrých sil!Musíš podávat velké výkony ,máš početnou rodinu!!!Takže dobrou chť!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No však mi aj padla sánka :D nezjedla som ani polovicu ... ale bola výborná .

      Odstrániť
  2. Supr výlet, díky za reportáž, teď už vím jak vypadá dřevorubecká pizza:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) aspoň sme sa dobre zasmiali ...

      Odstrániť